motorsiklet çizimine başladım

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20061104_122024_motor.jpg
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Yolun başlarındasın. Çalışmalarının devamını bekliyoruz.
Musti, yanlış resmi eklemişsin. Daha iyi düzenlenmiş bir tasarı daha var orada.
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
elinle cizmeye calis bilgisayarla cizim olmaz sadece modelleme olur
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
3d modelleme yaparsan hem daha zevkli hem daha profesyonel olur.
modo (orta karar)
3d canvas pro (biraz zayıf ama kullanımı kolay)
lightwave (biraz karmaşık ama bütün ihtiyacını karşılıyor)

programlarını modelleme amaçlı kullanabilirsin. tabi bunları insanlarla 3d olarak paylaşmak istersen birde complier programa ihtiyacın var. bu konuda da:
DarkBasic veya DarkBasic Pro (dil biraz karışık ve anlaması zor ama çok başarılı)
Blitz3d (daha basit bir dil ama shader gibi bazı önemli özelliklerden yoksun.)

programlarını önerebilirim.

2d olarak çalışmakta kararlıysan moho programını önerebilirim. photoshop ile beraber kullanırsan harika sonuçlar veriyor. animasyon desteğide var.

grafik çok karışık ama bir okadarda zevkli bi konudur. photoshop ile başlar ve sonu yoktur. sormak istediğin birşey olursa yahoo veya msn (tercihen yahoo) ulaşabilirsin.

başarılar ve iyi şanslar...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
küçükken benim çamurdan yaptığım şeylere benziyor :p
ellerine sağlık. devamını bekliyoruz. anlasınlar bir türk mercedes ve BMW den daha iyisini yani motosikleti de yapabilir....
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
945
selesi çok düz olmamış mı? adam kıçı uyuşur o selede.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst