Motorsiklet arıyorum

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Öncelikle herkese selamlar.Konu yanlış yerdeyse özür dilerim.Ben motorsiklet ariyorum sizlerin fikirlerini almak istedim.Motorsikletle alakalı pek bi bilgim yok ilk motorum olacak.İstediğim şekil racing mi ne diyorlar bilmiyorum yarış motorlarına benzeyenler var ya tam o gibi olmasalarda ona benzer olanlar :) Bütçem max. 5 bin tl.1.82 boyum var şimdilik :) Motorda ilk olarak istediğim tipinin güzel olması benim için performans 2. sırada.Şimdiden herkese teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Selam oncelıkle MT ye hos geldın. yenı mı baslayacaksın motosıklet kullanmaya yoksa onceden bılgın varmı.?
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Birazcık daha ekleyip Hyosung GT250R ya da ST&Kanuni GT250R öneririm...r
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
cbr125 lere bak
hyo 250r 2. ellere bakabilirsin
cbf ybr lerimiz var =)
bak takıl araştır kafana göre
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
CBR125 çok baktım ama araştırdığım kadarıyla çok kötülüyorlar.Birde Bartın da oturuyorum.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
yenı baslıyosan 250cc cok gelır derım ancak cbr125 olabılır bı arastır ıstersen..
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Motorsikletleri söylerken fiyatlarini ve resimlerini gösterir misiniz? Siz böyle söylerken aklımda hiç bişey canlanmıyor :))

CBR125 Fiyatina daha guzel tipli daha saglam motorlar var galiba arastirdigim kadariyla
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
cbr125 kötülenicek motor değil :D ha boyun kilon fazladır orası başka
ki zaten boyun fazla gibi
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Yenı baslıyacaksın bıraz ıdare etsen dıcem cok rahatsız edrmı bılmem ama boy sorun olcak dıyede 250cc almanı tavsıye etmem bence kademe kademe cık daha saglam olur zemının :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Kilom yokta boy sorun olur daha yasimda var.

Sürekli motor degisme sansim yok bi tane alip bayagi kullanicam.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Bıraz tecrubesı olsa bende 250 onercemde yenı baslıycak.
Valla 250 500 bınmek bısy degıl pısmek onemlı bence gercı 250cc ama olsun sun yınede kucukten buyuge gıt..
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
O motorun tam olarak fiyati sitesi felan nedir?Birde almak inş sorun olmaz bulundugum sehir dolayısıyla.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Valla sahıbınden.com da var bırsuru bı bak ıstersen hem daha detaylı fıyat bılgısı alırsın oradan.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Motor sıfır alıcam ben.2. el kafamda hiç yok benden cikacak max parada belli ona göre ne olursa artık.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Abı 5000 e sıfır su an bahsedılen motosıkletlerı alamazsın ancak 2. el hem sen 0 km alma bence bu paraya yıne 2. el 2009, 2010 motosıkletler var sen bılırsın ancak nerde kaldı forumdaslar:silent: macları ızlıyorlar sanırım bende hem mac hem forum takılıyorum acele etme bıraz arastır ole al sen sımdı 0km makınayı baya yıpratırsın gel yuksek model 2. el al sorun cıkarmaz 2.el olmsı sana benım fıkrım yıne tercıh senın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst