Motorsiklet arıyorum

Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
273
CBR125 çok baktım ama araştırdığım kadarıyla çok kötülüyorlar.Birde Bartın da oturuyorum.

arkadaşım cbr 125 i kim kötülüyür???cbr 125 hondanın en çok tutulan ve en sağlam motorlarından biridir.Kimsenin sözüne inanma sen başlangıç içinse al cbr 125 yavaş yavaş büyütürsün cc yi sonra:)
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
155
al 250 liliği uzun süre bin kardeşim

cbf 250
hyo gt 250
paran çıkarsa kawa ninja 250
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
al 250 liliği uzun süre bin kardeşim

cbf 250
hyo gt 250
paran çıkarsa kawa ninja 250

Bu makınaların o km lerı 5000 tl mı?

Yanılmıyorsam cbf 250 nın 0 km sı yok.

5000 tl butcesı varmıs arkadasın.

Ayrıca yenı baslıycak bence bıraz pısmesı lazım 125 cc falan. 250cc de olabılır ama bence 125 le baslaması onun adına ıyı olur.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bak şimdi, ehliyet alman lazım, hani şu banka kartı kadar olan ve üzerinde A2 yazan var ya, işte ondan :pr:
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
4
yeni bir motor alıcam

ilk motorum olacak.ne almamı tavsiye edersiniz.honda veyea yamaha dan birini (hangisini neden) tavsiye edermisiniz
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
42
İlk motor her zaman YBR125 ya da CBR125 olmalı..En azından bizim piyasamızda..Ama sakın sıfır alıp bi tomar parayı küçük makinacıklara bağlama..İkinci el al, paranın kalanını da kıyafet ve koruma ekipmanına yatır..Kaliteli olmak kaydıyla tabii..Şunu da söylemeliyim; CBR125 şu ana kadar gördüğüm en kemikli 125cc..Üç günde 3000 km yol yaptım o makinayla..İzmirden Zonguldağa, ordan da Konyaya..Bu güzergah üzerinde daha bi çok il..Ve makinada tık yok..Ve de nerdeyse bedava..YBR'yi CBR'ın yanında pek tavsiye etmem..Neticede commuter makina..şehir içi az yakıt için iyi..Ama CBR gibi uzun yollara gidemez..Ha gider gitmesine ama max hızın 110 zor olur..CBR 130 km den aşşaa inmez..Benim makina düzde 150 hafif meyilde 160 6. vites red line görüyodu..Bunun üzerine yemin edebilirim..İyi yol yapar ve kendini gayet iyi geliştirirsin.. ;)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
39
valla sana tavsıyem max 5000ın var
500 ehlıyet
500mınımum kask mont eldıven .vs
gerı kaldı 4000 onlada bı ybr yada cbf 150 ....
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Hyo Gt250 r muthis bi aletmis.cbr 125 de güzel.o hyonun 125 liginin ne eksigi var birde ST&Kanuni GT250R güzel bişey hyonunkine benziyo.başka önerileriniz var mı sanırım 2. el alıcam.satan varsa 2. el buradanda konuşalım.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
126
Bence yaşınboy kilo kadr önemli 18 yaşında birisiysen scooter kullan. 22 üstüysen Gt250R iyi bir başlangıç motoru olacaktır.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Scooter larda hiç ilgimi çekmiyor.Direkmen bu stil motorlarla başlamayı düşünüyorum.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
Senin ozaman yıne sahıbınden.com a bakmanı tavsıye ederım orda daha detaylı arama yapabılırsın.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
43
Elbette bakıcam ama aklımda tek bi motor olsun ona yönelmek istiyorum.şuanda önerdiğiniz motor ne?son mesajlarımda bende bi kaç motor yazdım.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
250cc reyscıler nerdesınız kava cılar hayo cular nerdesınız bakın burda yardım cıglıkları dag gıbı oldu:mrgreen:

Anldıgım konularda elımden gelenı yaparım ancak bınmedıgım tanımadıgım makınalar hakkında bısey dıyemıcem. ben HONDA derım baska bısey demem benım ıcın varsa yoksa HONDA
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst