- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 541
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar; devlet baba motosikletlerde ö.t.v den sonra şimdide gümrük vergisi adı altında bir vergi alıyo. Buda doğal olarak fiyatlara yansıdı. yani bu şu demek küçük cc li motorların fiyatlarına otomatik 300 ile 500 ytl arasında zam demek.
Ha unutmadan devlet babaya kızmayalım lütfen aslında çok doğru bir şey yaptı. Bunu yaparken ki amaçları ithalatı frenlemek elbette ülkemizden yurtdışına oluk oluk para akmasını engellemek. kalitesiz çin malları ülkemize giriyor dolayısıyla kalitesiz olduğu için yedek parçasıda geliyo ve biz bunlara para veriyoruz.tabiki kurunun yanında yaşta yanıyo (japon malları yani) ama yerli üretim yapanlara böyle bir şey yok(gümrük vergisi yani)
Ha unutmadan devlet babaya kızmayalım lütfen aslında çok doğru bir şey yaptı. Bunu yaparken ki amaçları ithalatı frenlemek elbette ülkemizden yurtdışına oluk oluk para akmasını engellemek. kalitesiz çin malları ülkemize giriyor dolayısıyla kalitesiz olduğu için yedek parçasıda geliyo ve biz bunlara para veriyoruz.tabiki kurunun yanında yaşta yanıyo (japon malları yani) ama yerli üretim yapanlara böyle bir şey yok(gümrük vergisi yani)