danger0' Alıntı::mrgreen: bunlar kaza yapmamış yaw , öyle düşen biri bu kadar yarasız olabilir mi???
Bence muhtemelen motoru devrilmiş, ne halt etcem diye ağlıyo :mrgreen:
viper_1' Alıntı:Polis de düşsün , motoru da bozulsun , Eskişehirdeki polisler de düşsün , hatta motosiklet olayını , polislerden tamamen alalım...
Kimse kızmasın , devlet de kızmasın ama şaka değil gerçek , adamlar azmış , dün de bisikletlere ceza yazıyodu....r: