Motorlu polisler düşmez mi...

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
bence bu polis memuru motosiklet kazasında ölen arkadaşına ağlıyor,kaza mahaline bakarsanız etrafı şeritle çevrili ciddi bir kaza var ortada...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Baja' Alıntı:
Ne o kanun yapıcı ve uygulayıcısımı olmak istiyorsun. Kanunlara uy polis ceza kesmez. Polisler esas azmış olanlara ve çevresine zarar verebileceklere ceza keser.:farao:

ben polislerin pek çok azmış kişiye ses çıkarmadığını gördüm.
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ccbbdd yaa haklı olabilirsin. Bak şimdi yazdıklarıma pişman oldum. Hakkaten ya dediğin gibi ise :pr:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir kazaya niye bu kadar güldünüzki?:pale:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
37
geçen alanyada benim önümdede düştü biri:) ama motorlara nedense bişiy olmuyor yaws
 
Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Yan yatmış motor resminin başlığı tam olarak şudur:
"MOTORCYCLE COP TAKES A SPILL!"
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Baja' Alıntı:
Ne o kanun yapıcı ve uygulayıcısımı olmak istiyorsun. Kanunlara uy polis ceza kesmez. Polisler esas azmış olanlara ve çevresine zarar verebileceklere ceza keser.:farao:

polis kafasına esene ceza yazıyor genelde. bi de eskişehirde çok fazla bu olaylar.

eskişehirde volkan ve serdarın yaşadıklarını biliyoruz. haksız yere ceza yazıyorlar bazen. konyada da ehliyetsiz racingciler dururken mopedlere ceza yazıyorlar.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
16
:mrgreen: Polisler düşmez mi?...En çok onlar düşüyorlar.

Daha geçen gün metin abiyle kavşağın ortasındaki ağaçların arasına uçtuk.

Allahtan..Ufak sıyrıklardan başka yara almadık.Kaskında bunda büyük faydası var tabii.Çünkü kafa üstü çakıldım ben.Kask olmasa kafa giderdi vallahi.Motorda çimlerin üsütüne düştüğünden ufak lekeler ve akü arzasından başka bir hasar almadı. Ucuz atlattık.

1 km lik yolu yürümemek için adamın arkasına atladık.Az daha canımızdan olacaktık. :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst