Motorlu polisler düşmez mi...

Katılım
10 Nis 2005
Mesajlar
175
Aman dikkatli kullanalım :wiinkk:

108235.jpg

928.jpg
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
:mrgreen: bunlar kaza yapmamış yaw , öyle düşen biri bu kadar yarasız olabilir mi???

Bence muhtemelen motoru devrilmiş, ne halt etcem diye ağlıyo :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bizdeki gibi bi çocuk geldi muzur
gazıyla oynarken düşürüp tüydü:p
düşmez kalkmaz bir ALLAH:)
 
Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
polis önemli değildi güzelim motor düşmüş ya ben ona üzüldüm
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Mobiletli veya Rx ci sanayici çocukları kovalarken düşmüştür belki Amerkalı polisimiz :cherry: ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence dioki " mıçtık amire ne dicez yaw" :mrgreen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Polis de düşsün , motoru da bozulsun , Eskişehirdeki polisler de düşsün , hatta motosiklet olayını , polislerden tamamen alalım...

Kimse kızmasın , devlet de kızmasın ama şaka değil gerçek , adamlar azmış , dün de bisikletlere ceza yazıyodu....:pr:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Bu sahne daha önce biryerlerde yine konu edilmişti ve bir arkadaşımız yorumunda "resimdeki polisin ölen bir meslekdaşı için ağladığı" gibi bir ifade kullanmıştı. Zaten olay yerini şeritle çevrelemelerinden de belli..
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
Motosikletin oturma yeri , selesi cok komik,bisiklet gibi.
Yakismis mi koca motora oyle sele..cık cık cık
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
danger0' Alıntı:
:mrgreen: bunlar kaza yapmamış yaw , öyle düşen biri bu kadar yarasız olabilir mi???

Bence muhtemelen motoru devrilmiş, ne halt etcem diye ağlıyo :mrgreen:

+1000 :mrgreen: :mrgreen: bncede sonuçta devletin malı

kara kara düşünürsün tabi :queen: :queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
41
viper_1' Alıntı:
Polis de düşsün , motoru da bozulsun , Eskişehirdeki polisler de düşsün , hatta motosiklet olayını , polislerden tamamen alalım...

Kimse kızmasın , devlet de kızmasın ama şaka değil gerçek , adamlar azmış , dün de bisikletlere ceza yazıyodu....:pr:

Ne o kanun yapıcı ve uygulayıcısımı olmak istiyorsun. Kanunlara uy polis ceza kesmez. Polisler esas azmış olanlara ve çevresine zarar verebileceklere ceza keser.:farao:
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Altına etmiş gibi pispis düşünüyooo:queen:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
50
dusuyolar yaww. gecen gun yunuslar la ilgili bir gazete haberinde okudum bir takip te dusmusler hemde hastanelik olmuslar .. yazik gecmis olsun diyorum, kimse dusmesin diyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst