Motorlara Bi Baraj Gosterelim Dedik

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Evet arkadaşlar gezi baya once oldu fakat fotoları daha yeni alabilidim gidilen yer karamana baglı fisandın koyundeki baraj bu gezi ddh nın yenı motorunun ilk gezisi sizi fotolarla başbaşa bırakmadan once katılanlar
1)fatihsevim(hondacgl125)
2)ddh(hasan)(kanuni elite100)
3)abidin(mondial125mt)












































hep sokak serserileri yapacak değil ya bide ben yapayım:mrgreen:




 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosikletin üzerine çıkmanı anlayamadım ama :)
umarım eğlenmişsinizdir
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
O depo şimdi çok pis ayak kokmuştur. Yolda giderken burnuna buram buram tüter....:queen:
Paylaşım için sağol. Kask yok mu kask!! En azından bu tür geziler yaparken takın yav... Neyse motorlarınıza sağlık.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
motosikletin üzerine çıkmanı anlayamadım ama :)
umarım eğlenmişsinizdir

bende anlayamadım hani şairlere bir anda ilham gelirya o anda geldi bu fikir ve hemen hayata geçirdim eee baya bi eğlenmiştik o gun

yok bea depo fıstık gibi koktu ya kask var olmaz mı ama baragın asagısına koymuştuk ondan yoksa kasksız asla binmem ben
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
eğlendik eğlenmesine amaç şehir kalabalığından biraz uzaklaşmaktı kafa dinledik geldik biraz bundan sonra inşallah daha uzun mesafelere gideriz bu gezinin bir önemi var motorum 100. km yi bu gezide yaptı motorumu ilk defa zorladım bu gezide
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
06032008060yv0.jpg

Allah akıl fikir versin. :p
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Paylaşım için teşekkürler.Amma ve lakin hiçbirinizde kask yok olsaydı enazından görürdük onca fotoğrafta.Önce kask.Biliyorsunuz kask kullanmayanlar sitemizde dışlanırlar.
Kazasız belasız sürüşler...:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Paylaşım için teşekkürler.Amma ve lakin hiçbirinizde kask yok olsaydı enazından görürdük onca fotoğrafta.Önce kask.Biliyorsunuz kask kullanmayanlar sitemizde dışlanırlar.
Kazasız belasız sürüşler...:cat:

ya yazmıştım ama okumadın heralde kasklar aşağıda barajın yanındaydı yukarı hemencecik cıktıgımız için takmamıştık tekrar soluyorum ben kasksın kullanmam
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Fatih çok güzel ve fotojenik çekimler yakalamışsınız..:p

Hele bide o performans filitreleri takıp bizimle fotoları
o zamanda paylaşım bi bakim..:wiinkk:
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
İyi ve kafası çalışan motorcu ayakkabısıyla motorunun üstüne çıkmaz.Bu arada senin ayakkabın yokmu yaaa.....Yoksa ben alayım....bu foto nedir...başka çektirecek poz bulamadın mı?Sana bir soru merak ettim..Gidonun üstünde amuda kalkabiliyormusun?(kaskını çıkart,ayakkabıyı çıkarttığın gibi)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst