- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 1,067
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaşlar gezi baya once oldu fakat fotoları daha yeni alabilidim gidilen yer karamana baglı fisandın koyundeki baraj bu gezi ddh nın yenı motorunun ilk gezisi sizi fotolarla başbaşa bırakmadan once katılanlar
1)fatihsevim(hondacgl125)
2)ddh(hasan)(kanuni elite100)
3)abidin(mondial125mt)















hep sokak serserileri yapacak değil ya bide ben yapayım:mrgreen:


1)fatihsevim(hondacgl125)
2)ddh(hasan)(kanuni elite100)
3)abidin(mondial125mt)















hep sokak serserileri yapacak değil ya bide ben yapayım:mrgreen:


Son düzenleme: