- Konu Yazar
- #1
Selamlar.Hepinizin bildiği gibi , 2 hafta önceki 300 km maceralarımızdan sonra dün de yine durdurak bilmeden , kendimizi kaptırıp , Kütahya yoluna çıktık.
Daha sonra Kütahya'ya az mesafe kala MAGNEZİT madenlerinden İnönü yoluna saptık.Yol üzerindeki ilk benzincide biraz mola verdikten sonra devam ettik.
İnönüye 3 km kala , Eskişehir sapağından tekrar döndük , burada mangala uygun biryer ve devamında afiyetle karnımızı doyurduk.Tabiki her zamanki gibi köfteleri ızgaradan düşürmeyi beceren "ben"
Ardından İnönü'deki sefamızdan sonra , Çukurhisar'dan geçip ve Merkeze geri döndük.
Özel misafirlerimiz de vardı.
O yüzden herkese haber vermeden bir kaçamak daha yapmış olduk..:cyclopsan :mrgreen:
Fotolar sonra gelecek...
Daha sonra Kütahya'ya az mesafe kala MAGNEZİT madenlerinden İnönü yoluna saptık.Yol üzerindeki ilk benzincide biraz mola verdikten sonra devam ettik.
İnönüye 3 km kala , Eskişehir sapağından tekrar döndük , burada mangala uygun biryer ve devamında afiyetle karnımızı doyurduk.Tabiki her zamanki gibi köfteleri ızgaradan düşürmeyi beceren "ben"
Ardından İnönü'deki sefamızdan sonra , Çukurhisar'dan geçip ve Merkeze geri döndük.
Özel misafirlerimiz de vardı.
Fotolar sonra gelecek...