Motorize26 Gaz Kesmiyor...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Selamlar.Hepinizin bildiği gibi , 2 hafta önceki 300 km maceralarımızdan sonra dün de yine durdurak bilmeden , kendimizi kaptırıp , Kütahya yoluna çıktık.
Daha sonra Kütahya'ya az mesafe kala MAGNEZİT madenlerinden İnönü yoluna saptık.Yol üzerindeki ilk benzincide biraz mola verdikten sonra devam ettik.
İnönüye 3 km kala , Eskişehir sapağından tekrar döndük , burada mangala uygun biryer ve devamında afiyetle karnımızı doyurduk.Tabiki her zamanki gibi köfteleri ızgaradan düşürmeyi beceren "ben" :p
Ardından İnönü'deki sefamızdan sonra , Çukurhisar'dan geçip ve Merkeze geri döndük.

Özel misafirlerimiz de vardı. :) O yüzden herkese haber vermeden bir kaçamak daha yapmış olduk..:cyclopsan :mrgreen:

130520060060qg.jpg


130520060074da.jpg


Fotolar sonra gelecek...


Aferin gazkesmez Es Es tugayı...:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst