- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Selamlar.Hepinizin bildiği gibi , 2 hafta önceki 300 km maceralarımızdan sonra dün de yine durdurak bilmeden , kendimizi kaptırıp , Kütahya yoluna çıktık.
Daha sonra Kütahya'ya az mesafe kala MAGNEZİT madenlerinden İnönü yoluna saptık.Yol üzerindeki ilk benzincide biraz mola verdikten sonra devam ettik.
İnönüye 3 km kala , Eskişehir sapağından tekrar döndük , burada mangala uygun biryer ve devamında afiyetle karnımızı doyurduk.Tabiki her zamanki gibi köfteleri ızgaradan düşürmeyi beceren "ben"![]()
Ardından İnönü'deki sefamızdan sonra , Çukurhisar'dan geçip ve Merkeze geri döndük.
Özel misafirlerimiz de vardı.O yüzden herkese haber vermeden bir kaçamak daha yapmış olduk..:cyclopsan :mrgreen:
![]()
![]()
Fotolar sonra gelecek...
Aferin gazkesmez Es Es tugayı...:rendeer: