Verilerde belirtilen maksimum tork,beygir degerleri 5. veya son vites için verilen degerlerdir.Aynı hızda devir veya aynı devirde hız ölçümleriniz ile vitesler arası seyir hız farkını test edip bu degerlere göre hangi viteste maksimum tork yada güç aldıgınızı bilmek yakıt tasarrufu ve motor ömrü açısından yarar saglayacaktır.Örnegin 6000 devirde 5. viteste maksimum gücünü veren bir araçta 4. viteste 5000 3. viteste 3000 2. viteste 2500 devirde bu degere ulaşabilir.Tork degerinde sürüş,maksimum güç devirinde vites degişimi bence en ekonomik olanıdır. Her viteste maksimum devirde degişim gereksiz,yıpratıcı ve müsrüfce kullanımdan başka bir tarz olmamakla birlikte zevkler ve renkler tartışılmaz.Minimum devirde maksimum hız (5. viteste 5000 devirde maksimum tork veren araç ile 5.viteste 2000 devirle gitmek demek sağır motor oluşumuna davetiyedir.özellikle rodajda.)hem benzin sarfiyatını :Meknik ataletle elde edilecek güç yerine benzin gücünü tek başına kullanmak demek dir ki hem benzin sarfiyetını hemde mekanik bakım masraflarını artırır kanısındayım.Yani bana pek mantıklı değil gibi geldi.