motor yarışlarına katılmak istiyorum

Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
19
beyler bu foruma gerçekten çok teşşekür ediyorum bana çok yardımcı olduu:) şimdi konumuza dönelim merak ettiğim ilerde 22-23 yaşında gibiyken tecrübe kazandıktan sonra yarışlara katılmak istiyorum :) biraz masraflı biliyorum :) ama heves buu öyle çarşıda karıya kıza hava atmak istemiyorum bu bir hobi unutmayın motor bir yaşam tarzıdır :) benim sormak istediğim bu yarış motorlarına yarışlara girmek için modifiye yapıyolar ne biliyim grenaj amortisör vb. bunları nerde yaptırıyolar yardımcı olurmusunuz bu modifiyelileri nerde yaptırabilirim :silent:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
sende onlardan deyilsin dme yarıs bahanesi ile.. amasör kesip carsıda gezenlerden.. ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ciddi yarışcı olmak istiyosan yurtdışında yaşaman lazım ciddi değilsen gaziantepte adanada cg125 motorları modifiye edip 200-250-300 cc'lere çıkarıp yarışanlar var onlardan biri olabilirsin.
 
Katılım
8 Şub 2013
Mesajlar
19
ciddiyim sadece merak ettiğim o modifiyeleri merak ediyorum bide daha amortisör kesilince ne oluyo onu bile bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim iyi akşamlar.
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
O işler öyle kolay değil işte çok zor
Ayrıca bu mesleğin tehlikesi çok üst seviyede sakat kalma ya da ölme ihtimalin var bırak bu işleri kardeşim okuyorsan derslerine çalışıp düzgün bir meslek sahibi ol ondan sonra istediğin motora sahip olursun inan bana.
 
Katılım
2 Ocak 2013
Mesajlar
221
O işler öyle kolay değil işte çok zor
Ayrıca bu mesleğin tehlikesi çok üst seviyede sakat kalma ya da ölme ihtimalin var bırak bu işleri kardeşim okuyorsan derslerine çalışıp düzgün bir meslek sahibi ol ondan sonra istediğin motora sahip olursun inan bana.

Elbet insan bir gün ölecek eğer bu şekilde düşünürseniz sistemin kurbanı olursunuz "Çalış - Para Kazan - İtaat Et - Öl" insan bence yapmak istediklerini yapmalıdır her meslekte tehlike vardır bunu unutmamalıyız neyse Kardeşim sende maddi imkanların elveriyorsa ve gerçekten hevesliysen bence araştır öğren bu gibi konuların yazıldığı yerlere maydanoz ol çok biliyomuşsun gibi yaz yanlışların varsa 40 kişi seni doğrularla topa tutacaktır emin ol :) öğrenmenin en kolay yolu :D maddi imkanların el vermiyorsa sponsor bulabilirsin ki bu biraz Türkiye de zor çünkü yarışlar büyük yarışlar yurt dışında yapılıyor markalar türkiye kaynaklı falan fisman forumda var bunlar ama sponsor kazanmanın yoluda kendini tanıtmak mesela ön arka kaldırma akrobatik hareketler öğrenip yetenek sizsiniz gibi yarışma programlarına katılıp arayada "sponsor bulamıyorum bulsam yarışmalarada katılacağım"' ı eklersen emin ol bulma ihtimalin dahada artar acun sponsorun olurmu + o zamanlara bu yarışma kalırmı bilmem ben sana bildiklerimi paylaştım inşallahta istediğini olursun Allah yardımcın olsun banada dua et bende 16 yaşındayım bende ilerde cross yarışcısı olmak istiyorum :) (dakar gibi)
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
senin önünde çoook uzun bir yol var motosiklet bilgin 0 gibi görünüyor :)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
179
Elbet insan bir gün ölecek eğer bu şekilde düşünürseniz sistemin kurbanı olursunuz "Çalış - Para Kazan - İtaat Et - Öl" insan bence yapmak istediklerini yapmalıdır her meslekte tehlike vardır bunu unutmamalıyız neyse Kardeşim sende maddi imkanların elveriyorsa ve gerçekten hevesliysen bence araştır öğren bu gibi konuların yazıldığı yerlere maydanoz ol çok biliyomuşsun gibi yaz yanlışların varsa 40 kişi seni doğrularla topa tutacaktır emin ol :) öğrenmenin en kolay yolu :D maddi imkanların el vermiyorsa sponsor bulabilirsin ki bu biraz Türkiye de zor çünkü yarışlar büyük yarışlar yurt dışında yapılıyor markalar türkiye kaynaklı falan fisman forumda var bunlar ama sponsor kazanmanın yoluda kendini tanıtmak mesela ön arka kaldırma akrobatik hareketler öğrenip yetenek sizsiniz gibi yarışma programlarına katılıp arayada "sponsor bulamıyorum bulsam yarışmalarada katılacağım"' ı eklersen emin ol bulma ihtimalin dahada artar acun sponsorun olurmu + o zamanlara bu yarışma kalırmı bilmem ben sana bildiklerimi paylaştım inşallahta istediğini olursun Allah yardımcın olsun banada dua et bende 16 yaşındayım bende ilerde cross yarışcısı olmak istiyorum :) (dakar gibi)

kardeş benim hedefimde aynı senin gibi ... hedefim cross yarışcısı olmak :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst