- Katılım
- 8 Şub 2013
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
beyler bu foruma gerçekten çok teşşekür ediyorum bana çok yardımcı olduu
şimdi konumuza dönelim merak ettiğim ilerde 22-23 yaşında gibiyken tecrübe kazandıktan sonra yarışlara katılmak istiyorum
biraz masraflı biliyorum
ama heves buu öyle çarşıda karıya kıza hava atmak istemiyorum bu bir hobi unutmayın motor bir yaşam tarzıdır
benim sormak istediğim bu yarış motorlarına yarışlara girmek için modifiye yapıyolar ne biliyim grenaj amortisör vb. bunları nerde yaptırıyolar yardımcı olurmusunuz bu modifiyelileri nerde yaptırabilirim :silent: