Motor Tavsiyesi

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Arkadaşlar henüz yeni üyeyim ve eskişehirdeyim. Hepinize öncelikle selamlar... Henüz motor ile yeni tanışacağım. Daha önce çok profesyonel anlamda binmedim. Ehliyetim yok ama ehliyet için çok sıkıntım yok alabilirim sanıyorum. Motor arıyorum ancak yeni oldugum için herkes birşey soyluyor bu işin en iyi bilenleri elbetteki sürekli binenlerdir :) bu yüzden sizlere sorma ihtiyacı hissettim boyum 182 ve yaş 32 evliyiz cocuk var :) kilo 92 :) neyse bunlar mutlaka dikkat ediecek konular benim aradığım motor 12-13 bin TL ye kadar olacak bazı arkadaşlar hondanın çeşitli begendigim modellerini CBR 125 mesela bu seni kaldırmaz memnun kalmazsın o yüzden 600 cc bişey al dedi... lütfen yardımcı olabilirmisiniz. her konuyu dikkat almalıyım mesela eskişehirde servisi varmı yokmu vb tüm bunları düşündügünüzde neyi önerirsiniz...

hepinize teşekkürler konu buraya mı açılıyor onuda çok bilmiyorum ama adminlerden eğer hatam varsa özür dilerim konuyu ilgili yere taşıyabilirler...

selamlar
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
546
hocam bak ben motor kullanmaya 1 hafta önce başladım. ciddiye alırsın almazsın bilmem. ama hevesim yıllardır var araştırırım ederim benimde senin gibi 600 ccye hevesim çok oldu bende buralarda sordum hep ama alma dediler ölüm olur dediler vs.vs. neyse bende biraz tecürbe dinleyip gittim 200 cc bi cross aldım altımda küçük kalmasın die cros aldım çünkü boy 187 alana kadar hep içimde acaba alsammı büyük motor die bi istek vardı ama taki motoru alıp üstüne binene kadar bak benim motor 15 beygir ama gazı aniden verdinmi fırlıyor illaki hata oluyo acemilikte 1den 2ye geçerken bi bırak debriyajı aniden hemen öne doğru atılıyor motor el kordinasyonuna daha tam alışamadım yani sende de bunlar olacaktır elbet ama düşün bi 15 hp motor bunu yapıyosa 75 80 hp motor neler yapmaz? karar senin...
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ustam çoluk ccocukta varsa bence cbf 600 ya da cbf 500 al derım cbr 125 var bende öğrenciyim düşün yanı ben bile eşyalarımı taşımakta zorluk çekiyorum zaman zaman
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam cbf 150 kesinlikle tavsiye ederim..

1 yıldır kullanıyorum 80--90 kuruş yakıyor..

sürekli 2 kişi biniyorum yokuşta filen çekmemezlik yok..

büyük motor gibi oturaklı zati evli adamın hız yapmayla pek işi olmaz..

gel kardeşini dinle..:cat:
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
honda VTR 250 ben aldım çok memnunum. yeni çıktı 2010 model düzgün kullanırsan çocuğuna miras kalır.ailece kazasız sürüşler, sağlıklı günler dilerim.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Arkadaşlr öncelikle düşünclerinizi paylaştığınız için teşekkürler... Terapist hocam senin düşüncelerini birçok arkadaştan duydum o yüzden çok tereddütte kaldım. diger arkadaşlarda fikirlerini belirtmişler ama alternatif olarak ne alabilirim ona karar veremiyorum. çünkü bir arkadaşım daha yeni hondanın 125 cc motorunu aldı ve bana bu sana yetmez diyor... kafam çok karıştı yani... diger nakedlerden de vtr 250 pek hoşuma gitmedi + fiyatı oldukça yüksek geldi...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
64
boyun ve kilon endro icin cok ideal. az biraz tecruben varsa bir kere al derim. ama once kucukle baslamak daha mantikli tabi.. ama bu kez buyuturken zarar edeceksin.. secim senin tabiki ama biraz tecruben varsa 400-600 cc arasinda endro kullanabilirsin. ve tam da yasina uygun bi tarz. ben 24 yasindayim ve su an bi endro almak uzereyim.. tercihim honda nx4 falcon. bi bak istersen..
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
Arkadaşlar henüz yeni üyeyim ve eskişehirdeyim. Hepinize öncelikle selamlar... Henüz motor ile yeni tanışacağım. Daha önce çok profesyonel anlamda binmedim. Ehliyetim yok ama ehliyet için çok sıkıntım yok alabilirim sanıyorum. Motor arıyorum ancak yeni oldugum için herkes birşey soyluyor bu işin en iyi bilenleri elbetteki sürekli binenlerdir :) bu yüzden sizlere sorma ihtiyacı hissettim boyum 182 ve yaş 32 evliyiz cocuk var :) kilo 92 :) neyse bunlar mutlaka dikkat ediecek konular benim aradığım motor 12-13 bin TL ye kadar olacak bazı arkadaşlar hondanın çeşitli begendigim modellerini CBR 125 mesela bu seni kaldırmaz memnun kalmazsın o yüzden 600 cc bişey al dedi... lütfen yardımcı olabilirmisiniz. her konuyu dikkat almalıyım mesela eskişehirde servisi varmı yokmu vb tüm bunları düşündügünüzde neyi önerirsiniz...

hepinize teşekkürler konu buraya mı açılıyor onuda çok bilmiyorum ama adminlerden eğer hatam varsa özür dilerim konuyu ilgili yere taşıyabilirler...

selamlar

merhaba.ben de bozüyükteyim çok yakın sayılırız.benim size tavsiyem honda cbf 150 çok yüksek cc ile başlamak hiç doğru değil maksimum 250 cc ile başlamanızı tavsiye ederim.mesela ben cbr 125 düşünüyorum başlangıç olarakk
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Arkadaşlar ben braz siteleri dolandığımda özellikle begendigim modellerin CBR 600 F Sport oldugunu gördüm bu gerçekten çok mu gelir yeni bu işe başlayacak birisi için? cbr 125 biraz düşük gelmez mi? bir arkadaşım aldı sana yaramaz dedi ama:)
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
73
Arkadaşlar ben braz siteleri dolandığımda özellikle begendigim modellerin CBR 600 F Sport oldugunu gördüm bu gerçekten çok mu gelir yeni bu işe başlayacak birisi için? cbr 125 biraz düşük gelmez mi? bir arkadaşım aldı sana yaramaz dedi ama:)

bence çoook fazla gelir 600f altınızda çok büyük bir güç var.şakaya gelmez tecrübesiz birinin 250 cc den yüksek motosiklet kullanması bence çok tehlikeli.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Anlamadığım şey CBR 125 den sonra bu tipte neden 250 yada 500 gibi bir motor yokta direkt CBR 600'e geçiyor arada bişey olsa süper olacakmış :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------

Birde arkadaşlar hondada CBR 600 F ile CBR 600 RR arasındaki fark nedir? hondanın kendi sayfasında neden F modelini göremiyorum*
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
dostum ben ilk kullandigim motor 50 cc idi(simdi sana gitte 50 lik bi motor al demiyorum tabiki)daha sonra pist motorlarina karsi bi merak uyandi aprilia af1 125 cc bi motor aldim ancak bikac ay sonra artik bana yetmez oldu.kullanim bakimindan memnundum hafif ve virajlarda kabiliyeti sonderece kolay ancak malum hiz bakimindan yetersiz.neyse bi kac ay sonra yamaha fzr 1000 cc bi motor aldim ancak oda cok agir ve yakit tuketimi fazlaydi.su anda bi yamaha r6 m var cok memnunum hem yakit hem kabiliyet hem hiz bakimindan.ancak benim sana tavsiyem once 250 cc bi motor al bi yil kadar hem kabiliyetin hem reflekslerin geliir ondan sonrada sana tavsiyem 600 cc bi motordur.
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
McWarnaly hocam 250 cc motor önerilerini alabilirmiyim marka ve model olabilir supersport tarzı olursa sevinirim...
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
toprağım öncelikle hoşgeldin. :) abisi sana yakışacak en güzel motor olarak fz6 fazer tavsiyemdir. seni taşıyacak en güçlü motor en az 500cc dir bu acı ama gerçek :) 500 yada 600cc çift silindir motorlarla da gayet güzel yolculuklar yapabilirsin. msn ekle abisi görüşelim ;)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hemşerim iyi güzel de ilk motor olarak kesenin ağzını ve motor hacmini kısıp kolay kullanımlı pratik modellere yönelmen uygun düşer, İnnova al 0km istiyorsan olmadı 2. el diyorsan Ybr 125,Cgl 125,Titan al Japon markalı al...
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
350
Anlaşıldı 250 cc alacağız en fazla ama hangi marka hangi model olabilir... kawasaki baktım hakikten çok güzeller ama biraz fiyatları hondaya göre fazla neden acaba?
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hyosung gtr250
650cc kasa ile aynı büyüklükte
29 beygir
çift v silindir, yani torkta sorunsuz ve titreşimi düşük
5000tl ye kralını alırsın
yakıt 4-5 litreyi geçmez

600 f ise
aynı boy
2 kat yakıt
4 kat servis
3 kat güçlü

bunları kıysalarsan gtr 250 nin ne kadar isabetli bir tercih sebebi olduğunu anlarsınız :)

bilinçli kullanıcı olarak aksini iddia edebileck kaç kişi var acaba... bence aksini iddia edebilecek kişi "sallıyor" olacaktır ;)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:40 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mot...0-r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

incelemelisiniz. ama alınca bir çift kaliteli lastik takmalısınız... metzeller M3ya da bridgestone bt-16 modeli olabilir
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
nerdeyse hergün böyle konu açılıyor. biraz araştırma yapılsa konu kirliliği olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst