Motor sonunda çıktı rahatım artık..

Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
5 GÜNDÜR SERVİS TE OLAN MOTORU SONUNDA BUGÜN KAVUŞUYORUM

motorum neden servis diye sorarsınız diyede açıklamasını yapıyım motorun farları fazla tatmin edici değildi aydınlatmıyordu birde en küçük bir çukurada girsem çok sallanıyor bütün vidalar dökülüyorr e.5 te bile durmadan vida sıkıyordum şimdi grenaj sökülüp yerine far takıldı chooper farı ve depodaki grenaj yeri macun çekilerek boya yapıldı ve motor komple iyi bir boyacı tarafından boyanıp verniği atıldı. kablolar düzeltilip görünmicek şekilde siyah bir tabakayla kaplandı egsoz demirleri boyandı gösterge kırıkdı değiştirildi km teli filan değişti ve değişik stil olsun diye depoya şerit çekildi çamurluk filan değişti yapılanlar bunlar zzaten satıcam satmıcam diye uğraşırken motorundada sorun yoktu zaten herşeyini yeni yaptırmıştım en iyisini biraz daha harcayımda düzeltiyim dedim ve düzelttim şimdi sadece bekliyorum mmotorumu iş çıkışı kavuşacağım:queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce::salut:


RESİMLERİ AKŞAM VEYA YARIN SABAH EKLEYECEĞİM
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık kahvaltıya da gelirsin,gözün aydın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:15 ----------

fotolar nerdeeeee:cherry:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
yolda geliyor gelicem kaçırırmıyım kahvaltıyı
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun yeni stil motorun :D merak ettim acaba nası bisey :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst