- Katılım
- 20 May 2008
- Mesajlar
- 684
- Konu Yazar
- #1
5 GÜNDÜR SERVİS TE OLAN MOTORU SONUNDA BUGÜN KAVUŞUYORUM
motorum neden servis diye sorarsınız diyede açıklamasını yapıyım motorun farları fazla tatmin edici değildi aydınlatmıyordu birde en küçük bir çukurada girsem çok sallanıyor bütün vidalar dökülüyorr e.5 te bile durmadan vida sıkıyordum şimdi grenaj sökülüp yerine far takıldı chooper farı ve depodaki grenaj yeri macun çekilerek boya yapıldı ve motor komple iyi bir boyacı tarafından boyanıp verniği atıldı. kablolar düzeltilip görünmicek şekilde siyah bir tabakayla kaplandı egsoz demirleri boyandı gösterge kırıkdı değiştirildi km teli filan değişti ve değişik stil olsun diye depoya şerit çekildi çamurluk filan değişti yapılanlar bunlar zzaten satıcam satmıcam diye uğraşırken motorundada sorun yoktu zaten herşeyini yeni yaptırmıştım en iyisini biraz daha harcayımda düzeltiyim dedim ve düzelttim şimdi sadece bekliyorum mmotorumu iş çıkışı kavuşacağım:queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce::salut:
RESİMLERİ AKŞAM VEYA YARIN SABAH EKLEYECEĞİM
motorum neden servis diye sorarsınız diyede açıklamasını yapıyım motorun farları fazla tatmin edici değildi aydınlatmıyordu birde en küçük bir çukurada girsem çok sallanıyor bütün vidalar dökülüyorr e.5 te bile durmadan vida sıkıyordum şimdi grenaj sökülüp yerine far takıldı chooper farı ve depodaki grenaj yeri macun çekilerek boya yapıldı ve motor komple iyi bir boyacı tarafından boyanıp verniği atıldı. kablolar düzeltilip görünmicek şekilde siyah bir tabakayla kaplandı egsoz demirleri boyandı gösterge kırıkdı değiştirildi km teli filan değişti ve değişik stil olsun diye depoya şerit çekildi çamurluk filan değişti yapılanlar bunlar zzaten satıcam satmıcam diye uğraşırken motorundada sorun yoktu zaten herşeyini yeni yaptırmıştım en iyisini biraz daha harcayımda düzeltiyim dedim ve düzelttim şimdi sadece bekliyorum mmotorumu iş çıkışı kavuşacağım:queen::queen::queen::queen::queen::queen::bounce::salut:
RESİMLERİ AKŞAM VEYA YARIN SABAH EKLEYECEĞİM