Motor ile ilgili bilmem gerekenler

Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Selam dostlar... Yoğun trafik ve hergün trafikte geçen boşuna zamandan kurtulmak için aracımı emekli ediyorum ve motor almaya karar verdim... Ancak daha önce poz vermek için bile olsa motora binmiş değilim... 2 gündür araştırıyor forumları dolaşıyor ve ufak ufak fikir sahibi olmaya başladım... Kafamdaki motor honda cbr250... Ancak boyum ve kiloma uygun mudur bilemiyorum sırıtsın istemiyorum...1.83 boy ve 75 kiloyum... Bazen çevremde motora sığmayan yada ufak kalanları görüyorum ve komik oluyor... Bende bu hataya düşmek istemiyorum... Valla aklıma geldikçe kaamdakilere yazmaya çalışıyorum... Heee birde sıfır almaya daha yakınım ama 2 el almak ne derece sağlıklı olur riski ve avantajı nedir bilemiyorum... Yaş 30 ancak şimdi böyle bir hobi aklıma geldi buda ihtiyaçtan umarım bu dünya eğlencelidir :)
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar var mıdır önerebileceğiniz, tavsiye edeceğiniz, yönlendirebileceğiniz bilgi ve deneyimleriniz...
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Acele etmemeni tavsiye ederim. İkinci el bir cbf 150 ile başla dicem de, banada dediklerinde peeh o neymiş demiştim. Dinlemezsin biliyoruma ma 2.el bi cbf 150 alırsan düşüp kalktığında biraz düzeltir yine aşağı yukarı aynı paraya satabilirsin.

Burayada bir göz atarsan işine yarar. http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
HASAN kardeşim cbr 250r son motorun olabilir kefeeee yi dinle bence
cbr 250r çok güzel ve güvenlidir ama ilk motor olarak sana sıkıntı olabilir
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Cbr250 almakta biraz kararlıyım bunun için önümüzdeki günlerde hondanın eğitimlerine katılmayı düşünüyorum... Ki hız yapmak adrenalim yaşamak için bakmıyorum... İşimden evine evimden işime gidebileyim yeterli olur en azından önümüzdeki 1-2 sene için bu yüzden almışken sıfır olsun yok şu sorun yok bu sorun olup yolda kalmak üstemiyorum... Ki bu modelde çok kaba bir model değil yani cbf150 den çok fazla irideğil gibi geldi bana...
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
ss alıcan hız yapmıcam dicen kendini kandırma alıcam dediğin makine bende var ve 181 gidiyo max.
farzedelim 160 km ile giderken düşsen ne alıcagın mont dizlik eldiven seni kollayamaz bence
iyi düşün
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Birde2011ve 12 cbr 250 modeller ile 2013 modeller arasında bir fark yok gibi... 2. El temiz motorlarda piyasada var ikinci el alıp en azından 3-4 bin lira daha az ödemek daha mantıklı geliyor bana sizce böylemi yapmalıyım... Yani sorunsuz bir 2. el 2011 veya 2012 model alsam dahamı iyi yapmış okurum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

Gerçekten hız meraklısı olsam yeni focus aracım var daha 140 dan yukarı yapmış değilim... Dediğim gibi hız konusunda kendime güveniyorum... Kaldı ki istanbul gibi bir şehirde çok hız yapabileceğim bir yolda olmayacak hep trafiğin en yoğun olduğu saatlerde yani işe gidiş ve dönüş saatlerinde yolda olacağım... Motor almamdaki amaç bir yeni bir hobi hemde trafikte daha az vakit harcamak...
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
570
suzuki inazuma var 250cc sınıfında hergün trafikte kullanım ve oturuş bakımından cbr250r dan daha rahattır kullanımı kolaydır. Hondanın eğitimine giderek zaten pek çok şey öğreneceksiniz. umarım herkes sizin gibi bu trafikte araba kullanmanın yanlışlığını farkeder ve motosiklete yönelir. Sizin için hayırlı olsun
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
eğer paran varsa sıfır almaya bak. kimin ne yaptığı belli olmayan 2. el motorlara para verilmez diyeceğim ama
ağız dalaşına girmekten sıkıldığım için diyemiyorum. bu arada 250cc hem uzun yol hem şehir içi için idealdir
ayrıca cbr250r ın parça fiyatları ucuzdur düşüp kalkarsan çok para gitmez
benim fikrim bu şekilde
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
ben kullandım cbr 250r 1 ay once takasta verdim
boyuna çok uygun ama ilk motor olmaz o allah göstermesin son motorun olur
illaki vitesli bişey alcaksn cbf 150 falan al
ama evden işe işten eve diyosun
illaki bişeyler tasıman gerekcektir
cbr 250r topcase taksan cok cirkin olur
bence bi scooter al rahata bişey fiyat performans acısından sym joyride 200i yi öneririm bi bak incele
çin malı değil gayet kaliteli 100.00 km kullananlar var
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Arkadaşlar cbr250 için renk konusunda öneriniz var mıdır? Hangisi daha kullanışlı olur? Siyah mı? Yoksa çift renk olan beyaz mı?
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
51
Rengin kullanışlı olması ne demektir anlamadım doğrusu. Ben motorsiklette siyah severim, kırmızı severim. Zevk meselesi yani, göze nasıl hitap ediyorsa, senin hoşuna ne gidiyorsa onu almalısın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnnamuza cbr250'ye göre çift silindir , daha az titreşim , daha fazla beygir gücü , daha rahat oturuş pozisyonu.İnnamuza her yönden üstün.Tercih senin.
 
Katılım
27 Mar 2013
Mesajlar
88
Arabadan motora geçişte dikkat edilmesi gerekli noktalardan biri;

oturuş, sürüş pozisyonu ve rahatlığı.

Super spor modeller göze güzel gözüküyor fakat denemeden, bir müddet sürmeden karar verme derim.

Sırt, bilekler, bel ağırmaya başlarsa o motorun gözünde bir değeri kalmayabilir.

Commuter tip motorları da düşün, en azından koltuğu biraz daha geniş olan spor touring leri...

Arabadan motora geçiyorsun, rahatlığı arayacaksın...
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
En fazla yarım saatlik bir yolculuk olacak sabah yarım akşam yarım buna rağmen bu dediğiniz sıkıntılar olurmu ki?

İnnazuma yı inceliyorum bu arada...
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
5
Bu arada ehliyet alana kadar istanbul trafiğibde trafiğin en yoğun oldupu iş gidiş ve dönüş saatlerinde trafik polisinin çevirmesine takılma olasılığım nedir? :)
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Bu arada ehliyet alana kadar istanbul trafiğibde trafiğin en yoğun oldupu iş gidiş ve dönüş saatlerinde trafik polisinin çevirmesine takılma olasılığım nedir? :)

Bende motorsiklet almaya karar verdim önce yaptığım ehliyet sürücü kursuna yazılmak oldu. sizde motor almadan önce ehliyet sonra sürüş eğitimi almaya çalışın. biliyor ve anlıyorum için içinizi yiyor fakat hangi şartlarda olursa olsun olası bir hatada bedelin büyüğünü ödeyicek olan taraf siz olursunuz...hakkınızda hayırlısı olsun...
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
hem araba hem motosiklet kullanan biriyim. benim gibi konfora onem veriyorsan inazuma al. ybr ya da cbf kurtarmaz. ama ilk motor olmasi da problem. isin zor kolay gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst