- Katılım
- 1 Eyl 2012
- Mesajlar
- 161
Dostum öncelikle aramıza hoşgeldin.
Motosiklete ben de CBR250 ile başladım. Arkadaşların CBR250'nin ilk motor olmaması gerektiği konusundaki uyarıları bu motosikletle çıkabileceğin max hızdan ziyade motosikletin torku ve ivmelenmesi adına aslında. Yani sen gazı açmazsan 160'lara 170'lere çıkmazsın evet. Ama sakin ilerleyen bir trafikte CBR250'nin gazını biraz açtığın zamanki ivmelenmesi 125 veya 150'lik motosikletlere göre hızlı olacaktır. Yani CBR250 yeni başlayan için güçlü bir motordur. Bu gücü kontrol etmek yeni başlayanlar için biraz zor olabilir.
Ama bana göre bu demek değildir ki CBR250 başlangıç için doğru bir tercih değildir. Ben eğitimlerim sırasında CBF150 kullandım birkaç hafta ve direk CBR250'ye geçtim. Başlangıçta gerçekten uçuyorum gibi geliyordu fakat kısa bir zaman sonra alışıyorsun. Yani motosiklet konusunda yetenek proplemin olduğunu düşünmüyorsan CBR250 ile başlayabilirsin bence. Ama en ufak bir güvensizliğin varsa sürüşünle ilgili o zaman alma, veya eğitimlerine devam et, iyice oturt sonra al.
Bel, sırt, bilek ağrısı için şunu söyleyebilriim. CBR250 tam bir racing değil. Oturuş pozisyonu açısından racing motorlara göre daha rahat ama tabi bir CBF150 de değil... CBR250 gibi bir motosiklette ciddi anlamda bel, sırt, bilek ağrısı yaşanıyorsa muhakkak oturuş pozisyonunda sıkıntı vardır. İdeal oturuş pozisyonunda bu motorda fiziksel ağrılar minimumdur. İndikten 15 dakika sonra geçer.
En hayırlı kararı vermeni dilerim. İyi forumlar...
Motosiklete ben de CBR250 ile başladım. Arkadaşların CBR250'nin ilk motor olmaması gerektiği konusundaki uyarıları bu motosikletle çıkabileceğin max hızdan ziyade motosikletin torku ve ivmelenmesi adına aslında. Yani sen gazı açmazsan 160'lara 170'lere çıkmazsın evet. Ama sakin ilerleyen bir trafikte CBR250'nin gazını biraz açtığın zamanki ivmelenmesi 125 veya 150'lik motosikletlere göre hızlı olacaktır. Yani CBR250 yeni başlayan için güçlü bir motordur. Bu gücü kontrol etmek yeni başlayanlar için biraz zor olabilir.
Ama bana göre bu demek değildir ki CBR250 başlangıç için doğru bir tercih değildir. Ben eğitimlerim sırasında CBF150 kullandım birkaç hafta ve direk CBR250'ye geçtim. Başlangıçta gerçekten uçuyorum gibi geliyordu fakat kısa bir zaman sonra alışıyorsun. Yani motosiklet konusunda yetenek proplemin olduğunu düşünmüyorsan CBR250 ile başlayabilirsin bence. Ama en ufak bir güvensizliğin varsa sürüşünle ilgili o zaman alma, veya eğitimlerine devam et, iyice oturt sonra al.
Bel, sırt, bilek ağrısı için şunu söyleyebilriim. CBR250 tam bir racing değil. Oturuş pozisyonu açısından racing motorlara göre daha rahat ama tabi bir CBF150 de değil... CBR250 gibi bir motosiklette ciddi anlamda bel, sırt, bilek ağrısı yaşanıyorsa muhakkak oturuş pozisyonunda sıkıntı vardır. İdeal oturuş pozisyonunda bu motorda fiziksel ağrılar minimumdur. İndikten 15 dakika sonra geçer.
En hayırlı kararı vermeni dilerim. İyi forumlar...