- Katılım
- 15 May 2013
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar... Yoğun trafik ve hergün trafikte geçen boşuna zamandan kurtulmak için aracımı emekli ediyorum ve motor almaya karar verdim... Ancak daha önce poz vermek için bile olsa motora binmiş değilim... 2 gündür araştırıyor forumları dolaşıyor ve ufak ufak fikir sahibi olmaya başladım... Kafamdaki motor honda cbr250... Ancak boyum ve kiloma uygun mudur bilemiyorum sırıtsın istemiyorum...1.83 boy ve 75 kiloyum... Bazen çevremde motora sığmayan yada ufak kalanları görüyorum ve komik oluyor... Bende bu hataya düşmek istemiyorum... Valla aklıma geldikçe kaamdakilere yazmaya çalışıyorum... Heee birde sıfır almaya daha yakınım ama 2 el almak ne derece sağlıklı olur riski ve avantajı nedir bilemiyorum... Yaş 30 ancak şimdi böyle bir hobi aklıma geldi buda ihtiyaçtan umarım bu dünya eğlencelidir 