Motor hastası ihtiyar delikanlı

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
İhsan abi aramıza hoş geldin...deneyim ve birikimlerinizden yararlanacağımızı umarım ....
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Hoş geldiniz umarım istediklerinizi gerçekleştirebilirsiniz
 
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
576
Arkadaşlar yaş 57 olsa da insanın içindeki o özgürlük duygusunu frenleyemiyor.Sadece binmekle de kalmıyorum.teknik yönüm ağır basıyor.Bu nedenle sürekli yeni bir motosiklet,yeni bir atv yaratmak düşüncesinden kopamıyorum.

Öncelikle hoşgeldiniz
Gönül yaşa bakmıyor ki motosiklet ve onunla özdeşleşmiş 'özgürlük duygusu ' frenlenmek ne kelime giderek daha da artıyor ,ben de öyle de oradan biliyorum
ehhh aramız da 3 yaş gibi küçük bir 'meblağ' var :D ,genç kardeşlerimize göre gösterecek 'bedensel anılar ' :D ve izlerde de fark atıyorum ,değil mi 'Aparat' ...
bu yıl İstanbul'dan bir Antalya yapmak (730 km)ve belki Muğla ,Bodrum taraflarına dönüşte rotayı çevirmek :)

tekrar hoşgeldiniz ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Oncelikle hos geldin abi. Mugla da sik sik grup suruslerimiz oluyor. Genelde sizin oralar milas-bodrum. İstersen senide aramizda gormek isteriz.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
benim dedem 70 yaşına kadar bu sevdadan vaz geçmedi. Durmak yok yola devam :cat:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Öncelikle hoşgeldiniz
Gönül yaşa bakmıyor ki motosiklet ve onunla özdeşleşmiş 'özgürlük duygusu ' frenlenmek ne kelime giderek daha da artıyor ,ben de öyle de oradan biliyorum
ehhh aramız da 3 yaş gibi küçük bir 'meblağ' var :D ,genç kardeşlerimize göre gösterecek 'bedensel anılar ' :D ve izlerde de fark atıyorum ,değil mi 'Aparat' ...
bu yıl İstanbul'dan bir Antalya yapmak (730 km)ve belki Muğla ,Bodrum taraflarına dönüşte rotayı çevirmek :)

tekrar hoşgeldiniz ...

Kesinlikle haklısın Murat abim :cat: bu arada rotan güzel hiç ihmal etme derim :)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
369
Hoşgeldin ağabey. Keyifli ve güvenli sürüşler. Kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
226
Hoşgeldiniz , tecrubeleriniz herkes için değerli olacaktır :)
 
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
458
vay ilyas emica hoşgeldin armıza yaşa bakma ruhun genç kalsın herdayim :queen: :bestmt:
 
Katılım
11 May 2012
Mesajlar
16
Arkadaşlar,göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederim.Beni ,yazımdaki yaratmak kelimesiyle ilgili olarak eleştiren arkadaşıma da,savunan arkadaşıma da teşekkür ederim.Yaratmayı mecazi anlamda kullandım.Siz buna ister üretmek deyin,ister icadetmek deyin.Değilse kendimi yüce yaratıcının yerine koyacak kadar aciz,geri zekalı değilim.Bilmediğim,bildiğimden çok çok fazladır.Ukalalık olarak algılanmasın sakın.Zamanımı kahvehane köşelerinde değil sürekli bir arayış,araştırma için harcıyorum.Ve hala bir kamu kuruluşunda atölye şefi olarak çalışıyorum.Kardeşlik duygularımla herkese sevgiler yolluyorum.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
Arkadaşlar,göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederim.Beni ,yazımdaki yaratmak kelimesiyle ilgili olarak eleştiren arkadaşıma da,savunan arkadaşıma da teşekkür ederim.Yaratmayı mecazi anlamda kullandım.Siz buna ister üretmek deyin,ister icadetmek deyin.Değilse kendimi yüce yaratıcının yerine koyacak kadar aciz,geri zekalı değilim.Bilmediğim,bildiğimden çok çok fazladır.Ukalalık olarak algılanmasın sakın.Zamanımı kahvehane köşelerinde değil sürekli bir arayış,araştırma için harcıyorum.Ve hala bir kamu kuruluşunda atölye şefi olarak çalışıyorum.Kardeşlik duygularımla herkese sevgiler yolluyorum.



abi tekrardan hoş geldin. iyi forumlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst