Motor hastası ihtiyar delikanlı

Katılım
11 May 2012
Mesajlar
16
Arkadaşlar yaş 57 olsa da insanın içindeki o özgürlük duygusunu frenleyemiyor.Sadece binmekle de kalmıyorum.teknik yönüm ağır basıyor.Bu nedenle sürekli yeni bir motosiklet,yeni bir atv yaratmak düşüncesinden kopamıyorum.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hosgeldiniz , sizin tecrubelerinizden faydalanmaya ihtiyacimiz var. Bizden esirgemezsiniz insallah.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yaş 57 olsa da insanın içindeki o özgürlük duygusunu frenleyemiyor.Sadece binmekle de kalmıyorum.teknik yönüm ağır basıyor.Bu nedenle sürekli yeni bir motosiklet,yeni bir atv yaratmak düşüncesinden kopamıyorum.

Hoşgeldiniz
umarım hepbirlikte birşeyler yapabiliriz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
691
hoşgeldiniz ağbi,merakla yapacağınız işleri bekliyorum.yalnız özür dileyerek yazdığınız 'yaratmak' kelimesine katılmadığımı belirtmek isterim.belki sizde farkında olmadan bunu yazdınız ama,yinede yazmak istedim.biliyorsunuz ki yaratmak sadece Allah'a mahsustur.biz sadece var olan şeyleri birleştirerek bişeyler yapmaya çalışırız.
BU OLAYIDA DİNE BAĞLADINIZYA NEDİYİM .AZCIK GÖRMEYİN ARKADAŞIM. neden illaki böyle şeyler konuşuluyor. abim gelmiş selam vermiş . isteyerek yada istemeyerek yaratmak demiş. herkez seninle aynı düşünceye sahip olmak zorundamı. her konuya çomak sokmak zorundamısınız. yazısı hoşuna gitmediyse yorum yapmak yada okumak zorunda değilsiniz. yeter artık ya.

abi kusura bakma senin konunda dine alet oldu.

hoş geldin bu arada umarım o yaşlara gelince bende hala motora bilebiliyor olurum. düzeltme yapıyorum. umarım hepimiz o yaşlara gelince motora binebiliyor oluruz.

saygılar ...
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
ihsan abi hoş geldin...yeni bir motor fikri çok hoşuma gitti...bu sitede ben dahil herkez üzerine düşeni yapar...ne de olsa en önemli malzeme akıl...
sen kararlı ol yeter...
sağlıcakla kal...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst