Arkadaşlar yaş 57 olsa da insanın içindeki o özgürlük duygusunu frenleyemiyor.Sadece binmekle de kalmıyorum.teknik yönüm ağır basıyor.Bu nedenle sürekli yeni bir motosiklet,yeni bir atv yaratmak düşüncesinden kopamıyorum.
BU OLAYIDA DİNE BAĞLADINIZYA NEDİYİM .AZCIK GÖRMEYİN ARKADAŞIM. neden illaki böyle şeyler konuşuluyor. abim gelmiş selam vermiş . isteyerek yada istemeyerek yaratmak demiş. herkez seninle aynı düşünceye sahip olmak zorundamı. her konuya çomak sokmak zorundamısınız. yazısı hoşuna gitmediyse yorum yapmak yada okumak zorunda değilsiniz. yeter artık ya.hoşgeldiniz ağbi,merakla yapacağınız işleri bekliyorum.yalnız özür dileyerek yazdığınız 'yaratmak' kelimesine katılmadığımı belirtmek isterim.belki sizde farkında olmadan bunu yazdınız ama,yinede yazmak istedim.biliyorsunuz ki yaratmak sadece Allah'a mahsustur.biz sadece var olan şeyleri birleştirerek bişeyler yapmaya çalışırız.