hamster, örümcek, kedi gibi hayvanlar beslemeyi istemişimdir hep ama imkanlar kısıtlı.
bahçemize yavrulanmış ufak 2 kedi vardı ve bende onu besliyordum. yumurta pişiriyordum ve bazen salam alıyordum. sarı beyaz renkli sevimli ufak bir kedi. kardeşi olan siyah kedi ise vahşi ve ortalığa çıkmıyordu.
sarı beyaz yavru kediyi bir gün bahçemizde su dolu varilin içinde ölü bulduk. çitlere tırmanmış ve oradan su dolu varilin içine düşmüş ve sonrada boğulup ölmüş.
peki ben üzüldüm mü sizce?