Motor dışında ilk konum, Hamsterim vefat etti

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hergün fındık fıstıkla beslediğim , kardeşleri daha büyümemiş iken avuç kadar olan hamsterim geçe parmak kadar borudan sızıp 2 metre yüksekten burnu üstüne düşerek vefat etmiş 6 tane yavrusu vardı karnında doğum yapacaktı:(

keşke alçak bir yere bıraksaydım borudan çıkarken ayakları en sona doğru kaldığı için direk mermi gibi burnu üstüne düşmüş güvenlik kamerasında izledim elime süpürgeyi almış bende onu arıyordum yarım metre ilerde ağzı burnu kan içinde vefat buldum :(

Moralim bozuldu birsürü boru almıştım gezsin diye saklanacak evini iptal etmiştim gezsin diye ama evi olmayınca heryeri eşelemeye başladı hep çıkış aradı, Yavrularıda olacaktı

el kadar hayvan bile ne kadar dikkat gerektiriyor daha önce 10-20 defa düştü bu yüksekten ama bu şekilde burnu üstüne değil,

şimdi yine hamster alsammı bilmiyorum o videodan sonra......


R.İ.P. ANNE HAMSTER HATIRLARIMDA YAŞIYORSUN
maxresdefault.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2015
Mesajlar
619
Hayalimde canlandırdım kötü bir kaza olmuş :pale: Huzur içinde yatsın..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Bir zaman bende aldıydım eşşek sıpası kurmalı gibiydi yerinde durmazdı habire kaybolur gelirdi bir gün gene kayboldu biryerde sıkışmış vaziyette ölü buldum..Başın sağolsun çokta tatlıymış eşşek sıpası :(
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
ölen kedim aklıma geldi nasıl bir duygudur çok iyi bilirim başın sağolsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yadirgamayin arkadaslar kucuk fare icin konu acmis diye dogal ortaminda 1 ay zor yasiyor ben 3 aydir azman gibi besledim onu
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Başın sağolsun, birden fazla mı var nası hamile kaldı o hayvan :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 taneyei baktim paso bafiliyor erkegi verdim birine disi kaldi karni sisti protein agirlikli besledim

Elim kaza sonucu burnu kan icinde kaskati yatiyordu kosede gece 2.30 da hayata gozlerini yummis
 
Katılım
3 Eki 2016
Mesajlar
2,684
Daha bu sabah arabayla bir kedi ezdim. Fena duygular içindeyim, çok üzüldüm. Hayvan kenardan fişek gibi arabanın tekerine daldı. Görmemle tekerleğe çarpması arasında 1 saniye bile geçmedi. Aynadan baktım can çekişti çok az, sonra bir teyze kucağına aldı söylenmeye başladı. Arabadan indim yanına gittim "Ben çarptım teyze, çok üzgünüm Allah rahmet eylesin öldü o artık bırak" dedim. Yapacak hiç bir şey yoktu. Gözyaşları içinde ayrıldım.
 
Katılım
19 Ağu 2017
Mesajlar
264
Bir hayvana boyle baglanabilmek herkesin kolaylıkla anlayabilecegi konulardan degil.
Ne guzelki siz şanslı azınlıkdansınız.
Ayrıca bir sahip olarak elinizden geleni yapmissiniz, fotografında cok saglikli gorunuyor, iyi bakmissiniz belli.
Ölüm şekliyle ilgili olarak üzmeyin kendinizi.
Biliyorsunuz canlilar ölüyorlar. O veya bu şekilde.
Yeterince yaşarsanız cevrenizdeki insanlarında yavaş yavaş ölmeye başladıgını farkediyorsunuz.
Durum bu.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
Kameradan görmek ve kanlar içinde bulmak çok kötü olmuş.
Kedimin ayağı kırıldığında ne hale geldiğimi hatırladım, sonra bu konuda hissettiklerimle ilgili insan taklidi yapanların söylemlerini..

Başın sağolsun.
 

pea

Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
1,365
Motosikleti
Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
Başın sağolsun, birden fazla mı var nası hamile kaldı o hayvan :)

Pet shop'larda bebek diye satılan hayvanlar ergenliği geçmiş olabiliyor.
2 hafta önce doğdu denerek aldığınız hamster, 10 gün sonra doğurabiliyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst