efe tolga Katılım 10 Haz 2011 Mesajlar 444 19 Haz 2011 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Bugün farkettim 60-70 ile giderken ellerimi kaldırdığımda sol tarafa doğru kendi kendine dönüyor.Bunların düz gitmesi gerekmiyormu ?
Bugün farkettim 60-70 ile giderken ellerimi kaldırdığımda sol tarafa doğru kendi kendine dönüyor.Bunların düz gitmesi gerekmiyormu ?
Blackeagletr Katılım 4 May 2010 Mesajlar 3,235 19 Haz 2011 #2 Motorun kazası yoksa ki sanırım yok lastiğe balans yapılması gerekiyor.
Volkan Serezli Katılım 16 Şub 2009 Mesajlar 2,377 19 Haz 2011 #3 yoldan kaynaklı olabilir senin eline sola doğru bir baskı uygulamıyorsa hiç ellettirme bence..
efe tolga Katılım 10 Haz 2011 Mesajlar 444 19 Haz 2011 Konu Yazar #4 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Yakın zamanda kediden kaçiyim derken 1 kere sola doğru devrildi ,birde bugün 4 saat kullandım indiğimde sol kolum iğrenç bir sızlama ile ağrıyordu.
Yakın zamanda kediden kaçiyim derken 1 kere sola doğru devrildi ,birde bugün 4 saat kullandım indiğimde sol kolum iğrenç bir sızlama ile ağrıyordu.
Volkan Serezli Katılım 16 Şub 2009 Mesajlar 2,377 19 Haz 2011 #5 ozaman bir ayar yaptırtın derim ama dümdüz nasıl hizalanır onuda bilmiyorum :silent::cherry:
Paşa* Katılım 6 Tem 2010 Mesajlar 92 19 Haz 2011 #6 Umarım sorun ön maşalarda değildir.sorun ön maşalarda ise başın biraz ağrır.ön maşada yamukluk varsa ön amartisör keçelerin patlayabilir dikkatli ol.
Umarım sorun ön maşalarda değildir.sorun ön maşalarda ise başın biraz ağrır.ön maşada yamukluk varsa ön amartisör keçelerin patlayabilir dikkatli ol.