Motor biraz sola çekiyor

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün farkettim 60-70 ile giderken ellerimi kaldırdığımda sol tarafa doğru kendi kendine dönüyor.Bunların düz gitmesi gerekmiyormu ?
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
yoldan kaynaklı olabilir
senin eline sola doğru bir baskı uygulamıyorsa hiç ellettirme bence..
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakın zamanda kediden kaçiyim derken 1 kere sola doğru devrildi ,birde bugün 4 saat kullandım indiğimde sol kolum iğrenç bir sızlama ile ağrıyordu.
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
ozaman bir ayar yaptırtın derim
ama dümdüz nasıl hizalanır onuda bilmiyorum :silent::cherry:
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
92
Umarım sorun ön maşalarda değildir.sorun ön maşalarda ise başın biraz ağrır.ön maşada yamukluk varsa ön amartisör keçelerin patlayabilir dikkatli ol.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst