- Katılım
- 3 Tem 2006
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
Motor askıyla yanıyorum ve yakında sondurecegim insallah.Daelim 125 History le bilgilerinizden tecrubelerinizden yararlanmak isterim(Malum bisikletten motora)terfi edecegim icin.
:cat: walla doğru dun ben ciddi ciddi yandım :salut:benkaan' Alıntı:bu aşkın yaktığı bi kişi dahaALLAH kurtarsın yandın sen yandın :queen:
kırmızı' Alıntı::cat: walla doğru dun ben ciddi ciddi yandım :salut:
inşallah istediğin motora kavuşursun![]()
evet gercekten yanıp yılbası hindisi gibi oldu.yananı görür allah şişh..kırmızı' Alıntı::cat: walla doğru dun ben ciddi ciddi yandım :salut:
inşallah istediğin motora kavuşursun![]()