Motor aşkı

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
11
Motor askıyla yanıyorum ve yakında sondurecegim insallah.Daelim 125 History le bilgilerinizden tecrubelerinizden yararlanmak isterim(Malum bisikletten motora)terfi edecegim icin.
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
bu aşkın yaktığı bi kişi daha :) ALLAH kurtarsın yandın sen yandın :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
benkaan' Alıntı:
bu aşkın yaktığı bi kişi daha :) ALLAH kurtarsın yandın sen yandın :queen:
:cat: walla doğru dun ben ciddi ciddi yandım :salut:
inşallah istediğin motora kavuşursun :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
kırmızı' Alıntı:
:cat: walla doğru dun ben ciddi ciddi yandım :salut:
inşallah istediğin motora kavuşursun :)

bunun gerçekten çözüm olduğuna inanmıyorsunuz değil mi?
gerçekten çözüm değil, sadece biraz sakinleşiyor insan :)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu aşka ya öldürür yada güldürür. seni güldürmesini istiyorsan motorunu alırken daha çalıştırmadan korumalarını almış olll ( monk kask dislikler vs...) kazasız belasız şürüşler
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
al iste trafige bir deli (benim gibi..)daha cikiyor..aramiza hos geldin..sana tek tavsiyem birden bire ole racing mis falan sicrama..once bi pis.trafige alis sonra..yolun ve farin acik olsun dostum,...yandin sen yandin..:)
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
11
Tesekkur ederim

Arkadaslar dedigim gibi 125 lik sirin mi sirin guzelmi guzel bir scooter alıyorum kask olcak ama montu falan daha sonraya birakicam ekonomik yonden kendimi sıkacagim biraz cunku bu motoru almakla, yavas yavas tam teşkilat cevat kelle olucaz insallah:cat:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
öncelikle hoşgeldin.

ekipmanların önem listesi yapılacak olursa:
1- kask
2- eldiven
3- botlar ve dizlik
4- mont

olarak sıralanabilir. motorun ne olursa olsun tavsiyem, hepsini tamamlamadan trafiğe çıkmaman. güzel başlayıp sonu acıyla bitecek bir hikayeyi kimse istemez. gerekirse 1 milyar ucuzunu ya da 2. elini al ama ekipmanını eksik etme.

kolay gelsin :cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kırmızı' Alıntı:
:cat: walla doğru dun ben ciddi ciddi yandım :salut:
inşallah istediğin motora kavuşursun :)
evet gercekten yanıp yılbası hindisi gibi oldu.yananı görür allah şişh..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst