evet hudson'da güzel indirimler vardı.bende bugün fuardaydım kendime bi yamaha anahtarlığı bir de yamaha polar aldım arayıp da bulamadığım üründü bulunca da kaçırmadım hemde uygun fiyata
fuar genel olarak boştu katılım çok fazla değildi belki haftasonu daha da hareketlenir.
2008deki efsane olan fuardan sonra 2009daki fuar gibi hem ürün çeşitliliği hem de katılım açısından yetersizdi bence.
en çok dikkatimi çeken olay 11.salonun girişindeki 8-10 adet çinli firmanın direkt çinden gelip stand kurması ve yedek parça satma girişimleriydi.ybr nin bütün parçalarının olduğu bir standa yönelip slm verdim ing olarak eleman sanırım çince bildiğinden sadece el salladı bende katalog alıp yoluma devam ettim
fuara gidecek arkadaşlar mutlaka o standları ziyaret etsinler...