MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
25 TL Vay, vay, vay...

Ben de iki tane davetiye var.
Üsküdar'dayım, haliyle ilk isteyen gelir alır. Yazık ya 50 lira az para mı?
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
24
Bu dergilere de baktım hiçbiyerde kalmamış zaten bi büfeye gittiğimde tek motoron dergisi vardı onuda ben aldım şansa:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne açıdan semt pazarı?
Ortalık karışık falan mı yoksa ürünler mi az?
Yarın gideceğim de hayallere kapılmayayım o zaman :)

hem alanlar kucuk hem araclar cok az . mtoosiklet , bisiklet ve aksesurları değil 11. holl aksesuar dierleride geneli 2.el olan bir yer yani fuar gibi değil motosiklet pazarı gibi. aksesuarcılarda seyyar satcı gibi.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Fuarda wireless internet mevcut mu arkadaşlar?
Internetten fiyat karşılaştırması yapmak için laptopu götürmeyi planlıyorum..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
hem alanlar kucuk hem araclar cok az . mtoosiklet , bisiklet ve aksesurları değil 11. holl aksesuar dierleride geneli 2.el olan bir yer yani fuar gibi değil motosiklet pazarı gibi. aksesuarcılarda seyyar satcı gibi.

Tam anlayamadım yazdıklarını ama son cümlen benim hoşma giden fuar konseptine tamamen uygun :)
Seyyar satıcılarla pazarlık dha sıkı olur, heh..
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam anlayamadım yazdıklarını ama son cümlen benim hoşma giden fuar konseptine tamamen uygun :)
Seyyar satıcılarla pazarlık dha sıkı olur, heh..

:) söyle söliyim .. motosiklet pazarı gibi hep 2. el motosiklet var ve aksesuarlarda ucuz olanda var pahalı olanda fiyatlar hepsi uyumsuz..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
hem alanlar kucuk hem araclar cok az . mtoosiklet , bisiklet ve aksesurları değil 11. holl aksesuar dierleride geneli 2.el olan bir yer yani fuar gibi değil motosiklet pazarı gibi. aksesuarcılarda seyyar satcı gibi.

Cenevre ya da milano daki gibi fuar mı bekliyordun?.....:p:p:p:p
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor).

Fuarda görüşürüz. Şu an elimde 100e yakın bilet kaldı. Pazar günü olan buluşmada bileti olmayanlara verilecek.[/QUOTE]

Çok teşekkürler bana da 2 adet bilet lazım pazar günü saat 13.00 civarında gelicem.

Adım: Ahmet Uzun
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
bugün gittim, gezdim, pek beklediğim gibi değildi. öyle çok fuar gezmişliğim yok ama 2006 yılında lürfi kırdarda bi fuar vardı, motosikletten anlamadığım zamanlardı, o bile daha güzel gelmişti bana

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:14 ----------

evet hudson'da güzel indirimler vardı.bende bugün fuardaydım kendime bi yamaha anahtarlığı bir de yamaha polar aldım arayıp da bulamadığım üründü bulunca da kaçırmadım hemde uygun fiyata:)

fuar genel olarak boştu katılım çok fazla değildi belki haftasonu daha da hareketlenir.

2008deki efsane olan fuardan sonra 2009daki fuar gibi hem ürün çeşitliliği hem de katılım açısından yetersizdi bence.

en çok dikkatimi çeken olay 11.salonun girişindeki 8-10 adet çinli firmanın direkt çinden gelip stand kurması ve yedek parça satma girişimleriydi.ybr nin bütün parçalarının olduğu bir standa yönelip slm verdim ing olarak eleman sanırım çince bildiğinden sadece el salladı bende katalog alıp yoluma devam ettim:)

fuara gidecek arkadaşlar mutlaka o standları ziyaret etsinler...

zat konjektörü vardır belki diye sorucaktım ama hiçbiri türkçe bilmiyodu:) 150 zat ve konjektörün fotoğrafını göstericem artık yarın gidişimde:)
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
684
abii bileti kimseye verme siyahatmaca sen ferhat ustaya bırak ondan alırım yada yarın gelceksen beraber gidelim
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bugün öğleden sonra geliyoruz Allah' ın izniyle
bilimum yarenlere selam
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Gidin bakalım bu sene fuar bensiz demekki..
Neyse seneye ordayım inşallah..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst