MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
SANY0652-1.jpg

Lem hani selam bile vermeyecektin?.... :wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk::wiinkk:


Canlı yayın isteriz..... Cumartesi saat 12.00 de canlı yayın olmazmı...:bounce::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Ben fuardan hudson deriden yazlık mont aldım, baska bi yerden eldiven ve baska bi standdan buff aldım o kadar :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
Yok bea abi butcemiz kadar kucuk çaplı bişeyler aldık öyle, hala hudson deride ne bulursanız etiketin yarısı.Çok güzel zenci bir adamın uzerinde deri ceket var onu alıcam kısmet olursa bide motor için değil normal gunluk kıyafet.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
evet hudson'da güzel indirimler vardı.bende bugün fuardaydım kendime bi yamaha anahtarlığı bir de yamaha polar aldım arayıp da bulamadığım üründü bulunca da kaçırmadım hemde uygun fiyata:)

fuar genel olarak boştu katılım çok fazla değildi belki haftasonu daha da hareketlenir.

2008deki efsane olan fuardan sonra 2009daki fuar gibi hem ürün çeşitliliği hem de katılım açısından yetersizdi bence.

en çok dikkatimi çeken olay 11.salonun girişindeki 8-10 adet çinli firmanın direkt çinden gelip stand kurması ve yedek parça satma girişimleriydi.ybr nin bütün parçalarının olduğu bir standa yönelip slm verdim ing olarak eleman sanırım çince bildiğinden sadece el salladı bende katalog alıp yoluma devam ettim:)

fuara gidecek arkadaşlar mutlaka o standları ziyaret etsinler...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Hudsonun fiyatları internet sitesindekinden farklı mı? İnternette de hep indirimli fiyatları var.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Her fuar zamanı olduğu gibi pazar günü öğleden sonra mallar alanın elinde kalır..Tam bir perşembe pazarı hikayesi....
Bence gözünüze kestirin ve pazarı bekleyin.... :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her fuar zamanı olduğu gibi pazar günü öğleden sonra mallar alanın elinde kalır..Tam bir perşembe pazarı hikayesi....
Bence gözünüze kestirin ve pazarı bekleyin.... :p

herıfın gözune kestırdıgını baskası cumartesı gunu alırsa,herıf ne ....alacak...:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,440
ben sultanbeylide oturuyorum fuar yeşilköyde sanırım oraya nasıl gidebilirim.
sultanbeyliden araba yok, oraya nerden gidebilirim??
motoron dergisinde motoplus fuar bileti hediye yazıodu siz bileti nerden aldınız??

bak kardeş ben istanbul da oturmuyorum ama sanırım en kolayı , 4 levent otobüsüne binmen , sonra 4 levent de metro ile taksim e geçmen , sonra da atatürk havalimanı otobüsü ne binmen seni fuara ulaştırır.
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
ben sultanbeylide oturuyorum fuar yeşilköyde sanırım oraya nasıl gidebilirim.
sultanbeyliden araba yok, oraya nerden gidebilirim??
motoron dergisinde motoplus fuar bileti hediye yazıodu siz bileti nerden aldınız??

taksimi flan dolaşma.indi bindi saatlerin yolda gçer.
metrobüse bi şekilde ulaş.
masala 500t 522t gibi otobsler direk topkapıya(cevizlibağda in) geliyo ordan da metrobüs.cnr dasın.
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuaerda 2. gun fuar cok kötü gidip bosuna para vermeyin davetiyeyle gittim ama bosa gittim yani cok sacma olmus fuar değilde sanki semt pazarı gibi
 
Katılım
8 Nis 2008
Mesajlar
24
Yarın bende oradayım fakat benim biletim var arkadaşın yok nası olacak bu iş yaw kafam karıştı iyice.Tuvalet camından filan soksak olmazmı acep?:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst