benim henüz bi motorum olmadğı için bişe alamadım ama olsun motor dersi alabilceğim süper bi hoca buldum![]()
ben sultanbeylide oturuyorum fuar yeşilköyde sanırım oraya nasıl gidebilirim.
sultanbeyliden araba yok, oraya nerden gidebilirim??
motoron dergisinde motoplus fuar bileti hediye yazıodu siz bileti nerden aldınız??
Ben motorbıke dergısınden aldım 3 tane çıktı şansıma![]()
Fuarda yeni modelleri beklenen Mondial yokdu.Heralde martdaki fura teşrif edecekler.Pek yeni modelde yoktu alınası.Artık her fuar bir öncekini aratır oldu ya ben yaşlanıyorum yada artık görsel olarak tatmin seviyelerindeyiz.Sanki global kriz hostesleri bile vurdu,böyle renksiz meymenetsiz........r:Yamaha Ybr yeni kasada gene enjekcion suz......
r:
r:TrumphTiger ve Motoguzzi 1050 cc turing endro versiyonları ile dikkatimi çekti.Hele yeni bir marka adı aklıma gelmiyor (derbi diyesim geliyor ama degil)fakat gasgas tarzlı 250 cc alşım-tel jantlı bir cros vardı :cat:
Merhaba ben fuara cumartesi gidicem.Çekiliş olacakmış bunu nasıl yapıcaklar hergun mu yoksa ilk girdiğimizde isim felanmı alıcaklar ???
benim henüz bi motorum olmadğı için bişe alamadım ama olsun motor dersi alabilceğim süper bi hoca buldum![]()
h.olsun .. kkazasiz sürüşler
bende pazara yazıldım belki karşılaşırız. ben aynı zamanda sunumunada yazıldım.ben herhalde resimden tanırım
eksik fotoğraf bu değil mi?bu resimler de bi eksiklik var ama neyse![]()
Hani ben hani benn![]()
Aye ve GKN (Fotoğraf çekilmesine izin vermediler) basına saldırı f m k
temsili foto
![]()