MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
Cuma günü 6 motor İzmit'ten Fuara...

Arkadaşlar Cuma sabahı fuara gitmek için İzmit'ten 6 motor yola çıkacağız. Eşlik etmek isteyenler irtibata geçebilirler. Adapazarı, Düzce, Yalova vb yerlerden gelenleri de bekleyebiliriz. İzmit'ten sonrasını birlikte kat ederiz.


Not: Tahmini ortalama süratimiz 120- 160 arası olacak.
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
25-28 Şubat MotoPlus 2010 hakkındaki düşünceler

Selam arkadaşlar...
Fuara gidemeyen yada ilk gün katılamayan arkadaşlar için, giden arkadaşlarımızın burada 2010 motoplus hakkındaki düşünceleri, objektifine yansıyanlar...
Tek başlık altında toplayalım lütfen. Daha sağlıklı olur... Bol muhabbet dileklerimle...
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
2010 yılı motoplus motosiklet fuarı görüş ve yorumları

Arkadaşlar merhaba,

Bugün fuarın ilk günü arkadaşım yarın izmire gideceği için mecburen ilk günden gidip gezdik alışveriş yaptık.

Biletimiz yoktu kişi başı 25 tl girişte ödedik.

İlk giriş katında daha çok motosiklet clupleri ve sitelerinin standları yoğunlukda diğer bir üst kat da karşılıklı iki hol daha var toplam fuar alanı 3 holden oluşuyor dışarda motosiklet gösterisi vardı bu arada yanılmıyorsam tek teker arifin oğlu toprak hazırlanıyordu.

Fuar da epeyce gezdik fiyatlara baktık arkadaşım bir adet kask aldı ben ufo dizlik file ve michelin lastik aldım lastik buz motor da çok uygun geldi bana fiyatı ngk buji fiyatı sordum her yerde değişik fiyat veriyorlar.

Hudson deriye uğradım bir adet maske aldım.Fuar genel olarak bana çok cansız geldi yani birçok firmayı göremedim.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
Ayrıca eklemeden geçemeyeceğim fiyatlar çok yüksek geldi bana genel de, mağaza da 700 tl ye aldığım kask fuar da 1000 tl her yerde daha bunun gibi birçok ürün fiyatı fuarda uçmuştu!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

dizliği 75 tl ye aldım 3 taksit+3 taksit
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Pazar günü fiyatların %25 kadar düşebileceğini düşünüyorum ben..
İlk günden dost kazığı tribindedirler şuanda..
Kalabalıklık durumu nasıldı peki?
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
158
Ayrıca eklemeden geçemeyeceğim fiyatlar çok yüksek geldi bana genel de, mağaza da 700 tl ye aldığım kask fuar da 1000 tl her yerde daha bunun gibi birçok ürün fiyatı fuarda uçmuştu!

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------

dizliği 75 tl ye aldım 3 taksit+3 taksit

tum umutlarim yikildi..
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
dizlik de vida bağlantı v.b çıkıntı olmamasına dikkat derim değilse depoyu çiziyor ufo o açıdan sorunsuz prosev de pantolonumu delmişti cross elbisenin altına taktığımda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

biz 3:30 gibi ayrıldık fuar alanından kalabalıklaşıyordu sanırım haftasonu epeyce kalabalık olacak ki ankara izmir daha birçok yerden otobus tutup gelen motorcu arkadaşlar olacak ben birçok ürünün tükeneceğine inanıyorum mesela mondialı göremedim fuarda ama

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:24 ----------

pazar günü fiyatların düşeceğine bende eminim birkaç karaköy firması onun haricinde sanırım 3-4 firma daha vardı kask elbise v.b satışı yapan yani çeşit çok azdı bana göre ve fiyatlarda yüksekti pazara fiyatlar düşse bile ürün çeşidi az ve beden de az mesela bir kask sorduk arkadaşa dükkanda var ama fuara getirmedik geçen yıl getirdik satılmadı dediler ve o kaskı bulamadık koca fuarda Airoh kask yani kapalısını bulamadık bir yerde çene açılır vardı sadece
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
hay allah yaa bende yalovadayım motor-on dergisi aldım bilet çıkmadı yaa gidemeyecem bu sene galiba çok kötü oldu :S
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
61
benim henüz bi motorum olmadğı için bişe alamadım ama olsun motor dersi alabilceğim süper bi hoca buldum:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni model varmı şöyle 250'lik çift silindirli tarzda?
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Fuarda yeni modelleri beklenen Mondial yokdu.Heralde martdaki fura teşrif edecekler.Pek yeni modelde yoktu alınası.Artık her fuar bir öncekini aratır oldu ya ben yaşlanıyorum yada artık görsel olarak tatmin seviyelerindeyiz.Sanki global kriz hostesleri bile vurdu,böyle renksiz meymenetsiz........:pr:Yamaha Ybr yeni kasada gene enjekcion suz......:pr::pr:TrumphTiger ve Motoguzzi 1050 cc turing endro versiyonları ile dikkatimi çekti.Hele yeni bir marka adı aklıma gelmiyor (derbi diyesim geliyor ama degil)fakat gasgas tarzlı 250 cc alşım-tel jantlı bir cros vardı :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Fuarın ilk günü gayet sakin ve keyifliydi...aslında bir cacık yok fuarda...girişte 2.el makina ve aksesuarlar...üst katta ise karşılıklı 2 büyük salon var....yani geçmiş fuarları özel yapan şey çin japon Allah ne verdiyse tüm markaların hıncahınc doldurduğu o curcunalı fuarlar...şimdi 4 büyük marka diğer markalarla bir arada olmak istemediğinde ikiye bölündü fuar...Moto Show denen fuar gidip çin ağırlıklı markalarla anlaşma yaptı...asıl tanıtımın olduğu fuar o...Maçkada olan...ama fuar traş...asıl baba fuar bu Moto Plus...vs vs...neyse bir kaç foto atayım...

Admin Skullhunter ve Kademeli Kıdemli Efsane Üye Mete Handro:p

SANY0652-1.jpg


SANY0654-1.jpg


SANY0650-1.jpg


SANY0649-1.jpg


SANY0648-1.jpg


SANY0647-1.jpg



SANY0646-1.jpg
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Merhaba ben fuara cumartesi gidicem.Çekiliş olacakmış bunu nasıl yapıcaklar hergun mu yoksa ilk girdiğimizde isim felanmı alıcaklar ???
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
29
ben sultanbeylide oturuyorum fuar yeşilköyde sanırım oraya nasıl gidebilirim.
sultanbeyliden araba yok, oraya nerden gidebilirim??
motoron dergisinde motoplus fuar bileti hediye yazıodu siz bileti nerden aldınız??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst