- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
biletlerin fiyatı nekadar acaba heryerde farklı yazıyor 10-20 ytl hangisi
dün feyizoglundan bilet aldım bu sene fuar bıletlerı 25 tl dedıler dogrudur galıba:bounce:
biletlerin fiyatı nekadar acaba heryerde farklı yazıyor 10-20 ytl hangisi
biletlerin fiyatı nekadar acaba heryerde farklı yazıyor 10-20 ytl hangisi
Elimde 10 tane VIP giriş davetiyesi kaldı.
Yarın yani 25 subat persembe saat 10:00 - 13:00 arası VIP açılışına gelmek isteyenler bana ulaşsın
şuanda avcılardayım yarın gidecek olan varmı avcılardan?

ben gene yokum:salut:


Sen nörüyon oralarda ben onu anlamadım aslında
VIP misin nesin![]()
ekmek parası hacı abi...![]()
pazar günü gölcükten geleceğiz.
pazar günü gölcükten geleceğiz.
Ne ekmekmiş arkidiş..Metehandro bu ekmeklerle böyleyse bişi demiyom :mrgreen:
Hayır benim durumumda ortada hee
..
gel bakalım paşam...makinan muhtemelen 0 km de...
Hacı bana giriş çıkış serbest...siz davetiyelerle uğraşadurun...:cherry:
Valla pazar günü ben hanımla geleceğim fuara..Kendisi motosikletime hiç(!) binmemiş birisi..Ona camiayı sevdirir ve bindirirsek motora daha birşey istemem..
Niye anlattım bunu? Özel muamele isterim seni görünce orada..Madem ev sahibisin :mrgreen: (baksana bana bilet soran olmaz vs diyon..) Vallaha bak ciddiyim![]()
![]()
bende pazar gelmeyi planlıyorum.mete abi sen ne zaman gelcen görüşelim![]()