MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
ya bende yeni konu actım bosuna megersem burda havada ucuyo biletler :D ben bodrumdan gelicem 1 arkadasımla.1 bilet lazım yardımcı olabilicek varmıdır?
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
slm herkese.bu motor fuarı girişi hafta içi 25 hafta sonu 30 tl imiş.telefon açıp öğrendim şok oldum.taa bodrumdan gelcem otobüs masrafı falan filan derken zor denk getirdim bide giriş için 30 tl veremem.kendime biletim var degiden çıktı ama kız arkadaşımın yok :S planlarım altüst olmak üzere.daha ucuza nasıl temin ederim bilen varsa sölesin lütfen.iyi günler

Ducati monster 696 sahibi bir arkadaş bu tip bir yazı yazmamalı bence ...
12 silindirli mercedes ve ya hayabusa kullanıp ta benzin çok pahalı şeklinde şikayet etmeye benzemiş ...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Ducati monster 696 sahibi bir arkadaş bu tip bir yazı yazmamalı bence ...
12 silindirli mercedes ve ya hayabusa kullanıp ta benzin çok pahalı şeklinde şikayet etmeye benzemiş ...

Bu ön yargılarınızı ve düz düşünce mantık mekanizmanızı anlıyamadım:silent:...
Makinaya göre insan ayırt edenlerden hiç hoşlanmadım hoşlanmamda...:farao:
Ducati monster kullanıyor diye havalı ve burnu havalardamı olması lazım... :silent:
Bende biraz önce yazdım talep ettim biz burda neden varız???
Makina büyük ise insan büyük demek değildir, makina küçükse insan küçük demek değildir.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Bu ön yargılarınızı ve düz düşünce mantık mekanizmanızı anlıyamadım:silent:...
Makinaya göre insan ayırt edenlerden hiç hoşlanmadım hoşlanmamda...:farao:
Ducati monster kullanıyor diye havalı ve burnu havalardamı olması lazım... :silent:
Bende biraz önce yazdım talep ettim biz burda neden varız???
Makina büyük ise insan büyük demek değildir, makina küçükse insan küçük demek değildir.


valla ben sizi hiç anlamadım....
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
Bu ön yargılarınızı ve düz düşünce mantık mekanizmanızı anlıyamadım:silent:...
Makinaya göre insan ayırt edenlerden hiç hoşlanmadım hoşlanmamda...:farao:
Ducati monster kullanıyor diye havalı ve burnu havalardamı olması lazım... :silent:
Bende biraz önce yazdım talep ettim biz burda neden varız???
Makina büyük ise insan büyük demek değildir, makina küçükse insan küçük demek değildir.

ben seni anlıyorum dostum çok sağol üşenmeyip böle bi açıklama yaptığın için kal sağlıcakla
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
sen karşı ödemeli kargoya verebilirmisin ? adres versem b.evler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

sen nerde oturuyodun
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
sen karşı ödemeli kargoya verebilirmisin ? adres versem b.evler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 ----------

sen nerde oturuyodun

Kağıthanede oturuyorum da iş yerinden çıkamıyorum çarşamba perşembe cuma staj var levent traflarına işin düşermi abi?
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
olur sen ozelden tel.ini vee adresini ..bide müsaitt old.saatleri yazarsan gelirim almaya
 
Katılım
5 Ocak 2010
Mesajlar
55
beyler yolunuz zincirlikuyu-gayrettepe deki Dedeman Otelin oraya düşerse ordaki Harley Davidson motor bayisinden ücretsiz bilet alabilirsiniz:cat: bizzat ben bugün geçerken bi sorayım dedim 2 adet ücretsiz davetiye verdi haberiniz olsun arkadaşlar..ama bilet isterken biraz kibar olursanız şansınıza belki 4-5 bilet kapabilirsiniz duyurulur...:queen:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
583
10 gibi buyuk ihtimalle akşam 8 gibide yavas yavas kapıları kapatılar diye düşünüyorum.
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
man4all MotorBike dergisinden bilet çıkıyor .. 5 Tl hem ! :D

biliyorum bende kendime aldım zaten ama sonradan bi kişi daha eklenince aradım bulamadım dergi hiçbiyerde.5 tl ye almak varken 30 tl bayılmak istemiorum o yüzden yani:S
elinde fazladan bileti olan varsa ve kargoyla karşı ödemeli gönderebilcekse çok makbule geçer.varmıdır öle bi abimiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst