MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Elimde 10 tane VIP giriş davetiyesi kaldı.
Yarın yani 25 subat persembe saat 10:00 - 13:00 arası VIP açılışına gelmek isteyenler bana ulaşsın
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Walla çok heyacanlıyım:D Hem sizleri görecem hem Motosikletleri İçim içime sığmıyooo :D Mutluluk dedikleri bu olsa gerek.. :)
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
kadıköyden en kolay nasıl gidebilirim arkadaşlar fuara ? ilk defa gidicem, aracım yok ve avrupa yakasını hiç bilmiyorum. şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1-2 foto ekleyimde fuar hazırlıklarından heyecan olsun size...:p az sonra...



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 ----------

ben gene yokum:salut:

sen varsan ben fuarda yokum arkadaş...:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:42 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:44 ----------

 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
gel bakalım paşam...makinan muhtemelen 0 km de...:p



Hacı bana giriş çıkış serbest...:) siz davetiyelerle uğraşadurun...:cherry:

Valla pazar günü ben hanımla geleceğim fuara..Kendisi motosikletime hiç(!) binmemiş birisi..Ona camiayı sevdirir ve bindirirsek motora daha birşey istemem..
Niye anlattım bunu? Özel muamele isterim seni görünce orada..Madem ev sahibisin :mrgreen: (baksana bana bilet soran olmaz vs diyon..) Vallaha bak ciddiyim :) :p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
.............
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende pazar gelmeyi planlıyorum.mete abi sen ne zaman gelcen görüşelim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Valla pazar günü ben hanımla geleceğim fuara..Kendisi motosikletime hiç(!) binmemiş birisi..Ona camiayı sevdirir ve bindirirsek motora daha birşey istemem..
Niye anlattım bunu? Özel muamele isterim seni görünce orada..Madem ev sahibisin :mrgreen: (baksana bana bilet soran olmaz vs diyon..) Vallaha bak ciddiyim :) :p

valla hacı yakamda kartla artiz artiz deli divane gibi gezinip durcam...:p yengeyide motor hastası yapcan sonra bende gelem gezem edem der dır dır eder evde bulanşık çamanşır birikir...:p abi ben havalimanında çalışıyorum zaten boş olduğumda girip arkadaşa bakıp çıkıcam...:queen:



bende pazar gelmeyi planlıyorum.mete abi sen ne zaman gelcen görüşelim :)

kanka valla bi söz vermiyim şimdiden...ya nasip...iznimi kullandım bakalım nasıl arazi olucam...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst