Ayrıca eklemeden geçemeyeceğim fiyatlar çok yüksek geldi bana genel de, mağaza da 700 tl ye aldığım kask fuar da 1000 tl her yerde daha bunun gibi birçok ürün fiyatı fuarda uçmuştu!
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------
dizliği 75 tl ye aldım 3 taksit+3 taksit
benim henüz bi motorum olmadğı için bişe alamadım ama olsun motor dersi alabilceğim süper bi hoca buldum![]()
bende pazara yazıldım belki karşılaşırız. ben aynı zamanda sunumunada yazıldım.ben herhalde resimden tanırımRahmi Barutçu'ylamı tanıştın?
O adamın eğitimine yazıldım, bakalım Pazar günü neler anlatacak..