- Katılım
- 27 Tem 2009
- Mesajlar
- 218
HANİ KİMSE GELMİYOR HAVA YAĞMURLI DİYEMİ ACABA ?
ERHAN SIKILDI :d
SU MOTORCUNARININ HAVASI NE GÜZEL![]()
kemal beyyyy :rendeer: dimi ?
HANİ KİMSE GELMİYOR HAVA YAĞMURLI DİYEMİ ACABA ?
ERHAN SIKILDI :d
SU MOTORCUNARININ HAVASI NE GÜZEL![]()
Ya bir allahın kulu da ''şöyle enteresan ürün var kaçırmayın'' dememiş.Yok mu öyle birşeyler?
Ben fuardan hudson deriden yazlık mont aldım, baska bi yerden eldiven ve baska bi standdan buff aldım o kadar![]()
Ben fuardan hudson deriden yazlık mont aldım, baska bi yerden eldiven ve baska bi standdan buff aldım o kadar![]()
Her fuar zamanı olduğu gibi pazar günü öğleden sonra mallar alanın elinde kalır..Tam bir perşembe pazarı hikayesi....
Bence gözünüze kestirin ve pazarı bekleyin....![]()
ben sultanbeylide oturuyorum fuar yeşilköyde sanırım oraya nasıl gidebilirim.
sultanbeyliden araba yok, oraya nerden gidebilirim??
motoron dergisinde motoplus fuar bileti hediye yazıodu siz bileti nerden aldınız??
ben sultanbeylide oturuyorum fuar yeşilköyde sanırım oraya nasıl gidebilirim.
sultanbeyliden araba yok, oraya nerden gidebilirim??
motoron dergisinde motoplus fuar bileti hediye yazıodu siz bileti nerden aldınız??
fuaerda 2. gun fuar cok kötü gidip bosuna para vermeyin davetiyeyle gittim ama bosa gittim yani cok sacma olmus fuar değilde sanki semt pazarı gibi