indirim bitti galiba bu gün dün öyle şöylemişlerdi.fuar dan dolayı indirim yaptılar galiba.
fuar dan değilmiş. geçen de ankaraya yeni şube açmışlar oradada yüzde 20 yaptılar.
bugün telefonda konuşurken indirimin son günü dedi teldeki arkadaş
son günü de olsa olmasa da bize koklatmadılar. 500 liralık ürüne 400 ödesek fena mıydı kask 100 e gelirdi.
neyse kısmet değilmiş. zaten montuda büyük aldım.
ha bir de motomax taki bayan bana yarımsaat içinde sipariş verirseniz kargoya veririz bugün dedi. ben 5 dakika sonra siparişi verip aradım telefona çıkan başka eleman kargoya veremeyiz ups aracımız gitti demesin mi:queen: adam mı oynatıyorsunuz demek geldi içimden. ama tamam ııı o zaman ptesi kargoya verin önemli değil dedim:queen

ctesi mont siparişi oldu pazar kask görüşmesi oldu)