Motomax İstanbul Sirkeci Mağazası Açıldı!

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
2 gündür bende gidiyorum pantolon almak için hasanpaşa daki şubesine fiyatlar uçuk indirimli fiyatlar piyasa fiyatları..internetten aynı ürünleri arttım fiyatlar indirimli fiyatıyla hemen hemen aynı.ilk önce fiyatı aşırı şişirip sonra indirim yaptım demek geleneksel hale geldi artık.sonuç pantolonu almadım ama magaza çalışanları müşteriyle ilgilenmeleri taktire deger.

nasıl şimdi internet sitesinde 300 lira yazan ürün yeni mağazada farklı etiketemi sahip

motomaxın sitesinde indirimli 300 görünüyrosa yüzde 20 indirimle 240 a vermiyorlar mı
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
IZMIR motomax-- calisanlar urunler ve fiyatlar harika...belli bir standartlari var takdir ediyorum
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
nasıl şimdi internet sitesinde 300 lira yazan ürün yeni mağazada farklı etiketemi sahip

motomaxın sitesinde indirimli 300 görünüyrosa yüzde 20 indirimle 240 a vermiyorlar mı

ya şimdi şöyle difi pantolon mesela çogu magazada 90-100 tl arası motomax ta 99 euro yazmışlar etiketin diger tarafında 149 TL yazıyor üzerini çizmişler.indirimli fiyatı 82 TL diyorlar.% 70 + % 20 indirim olayı yok gördüğüm kadarıyla.yani piyasa fiyatından %10-15-20 arası bir indirim mevcuttu bu gün son diyorlardı ama.:)
 
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
369
difi-goratex ve bering pantolon.birde bazı fiyatlara TL yerine Euro yazmışlar sonra fiyatı TL olarak söylüyorlar sanıyorsunki oo baya indirim var.uyanık insanlar ama bilmiyorlarki internet diye bir şey var :queen:

difi'nin pantolonunu motomax'tan başka yerde bulamadım. Sen nereye baktın fiyat karşılaştırması için?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ya şimdi şöyle difi pantolon mesela çogu magazada 90-100 tl arası motomax ta 99 euro yazmışlar etiketin diger tarafında 149 TL yazıyor üzerini çizmişler.indirimli fiyatı 82 TL diyorlar.% 70 + % 20 indirim olayı yok gördüğüm kadarıyla.yani piyasa fiyatından %10-15-20 arası bir indirim mevcuttu bu gün son diyorlardı ama.:)

anladım. ben mağazayı aradım mont alacağım yüzde 20 yi uygulayın dedim nuh diyor peygamber demiyor. sonra neyse monta 300 bayıldım. bi tane de kask gözüme takıldı aradım tekrar. ya kaska bari indirim yapın hem kargo da ödemezsiniz 2 sini yollayın kaskın parasını hemen havale yapayım diyorum. yok mağazaya gelmeniz lazım diyor.:queen: Osmaniyeden nasıl gelip alayım

50 lira indirim için kime diyeyim şimdi git şubeden aldiye

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 ----------

Alo motomax yetkilisi okuyormu burayı .bana scorpion exo 400ü 150 say yoksa kötü yorum yazarım:queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
indirim bitti galiba bu gün dün öyle şöylemişlerdi.fuar dan dolayı indirim yaptılar galiba.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
indirim bitti galiba bu gün dün öyle şöylemişlerdi.fuar dan dolayı indirim yaptılar galiba.

fuar dan değilmiş. geçen de ankaraya yeni şube açmışlar oradada yüzde 20 yaptılar.

bugün telefonda konuşurken indirimin son günü dedi teldeki arkadaş

son günü de olsa olmasa da bize koklatmadılar. 500 liralık ürüne 400 ödesek fena mıydı kask 100 e gelirdi.

neyse kısmet değilmiş. zaten montuda büyük aldım.


ha bir de motomax taki bayan bana yarımsaat içinde sipariş verirseniz kargoya veririz bugün dedi. ben 5 dakika sonra siparişi verip aradım telefona çıkan başka eleman kargoya veremeyiz ups aracımız gitti demesin mi:queen: adam mı oynatıyorsunuz demek geldi içimden. ama tamam ııı o zaman ptesi kargoya verin önemli değil dedim:queen:( ctesi mont siparişi oldu pazar kask görüşmesi oldu)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst