Motomania Gökhan hoca'dan süper bilgiler

Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
bu adamın konuşma biçimi bir beni mi tilt ediyor
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Kendisini eskiden takip ediyordum ama çok gergin ve sinirli birisi gibi, bu sebeple artık takip etmiyorum. Bir ara pikselli başka bir youtuber'la tartışmaları olmuştu, o sıralar takibi bıraktım, pikselli olanıda zaten tubetype->tubless dönüşüm videosunda bloklamıştım.

Daha yapıcı kişiler/kanallar tercih ediyorum. Onlarda genelde yabancı kanallar.

Ülkede gergin olmak için çok sebep var, haklıdır/haksızdır bir şey diyemem bu kadarı kendisinede izleyicisinede zararlı.

Biri yolda parçalanan anlası över, başka biri fren kaliperlerini ters takan voltayı över, bu abimiz vardı oda gergin/sinirli. İzlenecek kim kaldıki zaten.
 
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
338
Motomania abimiz gerçekten baya gergin birisi. Özellikle YouTube yorumlarında Hiçbir türlü eleştiriye gelemiyor. Kendisine daha önce hiçbir hakaret ve iğneleyici söz yazmadan yapıcı eleştiri niteliğinde bir yazı yazmıştım küfür edip izleme diye cevap göndermişti.:) böyle insanların bu camiada yükselme imkanı yok. Belki ben sinirli anına denk gelmişimdir bilmiyorum ama o zamandan beri söylediği hiçbir sözün geçerliliği yok bende.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Şeker hastası olduğu için normal bir insana göre daha çabuk sinirleniyor. Bir de adama eminim gün içinde tonla saçma sapan mesaj geliyordur, stres yönetimi de çok başarılı olmayınca anlık sinir patlamaları oluşuyordur. Tarzına takılmayın bence. Adam satır aralarında hayata dair gençlere faydalı bilgiler de veriyor. Ben bu adamı iyi niyetli ve istikrarlı buluyorum. Bir de sponsorluk almadığı için bir ürün hakkındaki yorumunu beğenirim beğenmem ama yine de güvenilir buluyorum.
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
Şeker hastası olduğu için normal bir insana göre daha çabuk sinirleniyor. Bir de adama eminim gün içinde tonla saçma sapan mesaj geliyordur, stres yönetimi de çok başarılı olmayınca anlık sinir patlamaları oluşuyordur. Tarzına takılmayın bence. Adam satır aralarında hayata dair gençlere faydalı bilgiler de veriyor. Ben bu adamı iyi niyetli ve istikrarlı buluyorum. Bir de sponsorluk almadığı için bir ürün hakkındaki yorumunu beğenirim beğenmem ama yine de güvenilir buluyorum.

yav abi geçen bir videosunu izliyorum resmen tokatlanıyorum ulan bilgisayar başında :D üslup önemli bana hitap etmiyor, iyidir kötüdür orasına bir şey diyemem.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
yav abi geçen bir videosunu izliyorum resmen tokatlanıyorum ulan bilgisayar başında :D üslup önemli bana hitap etmiyor, iyidir kötüdür orasına bir şey diyemem.

Çok sık İzmir'e gidip geliyorum. Bir gün İzmir'de olduğum bir an müsait bir vaktim olursa adamın dükkanına gidip tanışacağım. Bu eleştirilerinizi de bir bir anlatacağım.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Gökhan abinin gerginiği çok aşikar; kabul ediyor mu bilmiyorum ama etmiyor gibi tavırları.

Bilgili birisi, bilgisi dogrultusunda kendisine katılmayan arkadaşlara gereksiz ağır cümleler kuruyor. Kendisine benzer cümle kuruldugunda ise daha da sinirleniyor. Aslında olay karşı tarafa nasıl yaklaşırsan sana da öyle yaklaşırlar mevzusu.


Mesela motorumda çözemediğim bir problem var; havalar biraz ısınsın direk ona götüreceğim. yeni alacagım motorun da eksper işlemini motomania'ya yaptıracagım. Sosyal medya tavırlarına göre değerlendirmek istemem, yüzyüze ilişkiler daha önemli.

Ancak paragöz bir insan değil, geçen aylarda arkadaşm motorunu götürdü, ona gidene kadar bir sürü usta 10 bin üstü masraf cıkartmıştı motora. motomania 2.5k'a konuyu çözdü. takdir edilesi. ezbere iş yapmıyorlar.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
156
Motomania el mi değiştirdi yoksa farklı bir motomania mı bu? Yıllar önce Fenerbahçe stadı yakınında, kazıkçı mı kazıkçı, tuttuğunu öpen, köylü kurnazı bir dükkan vardı motomania diye. Logosu aynı ama Gökhan hoca yoktu o zamanlar. Yani o değildi dükkandaki. 1 tane kendini usta sanan bir vasıfsız vardı. Bir de o işlerin pazarlamasını yapmaya çalışan gereksiz bir eleman vardı. Piyasanın (abartmadan söylüyorum) 3 katına satıyorlardı dükkanda ne varsa, bilmeyenler de alıyordu. Raptor Riders'ın sponsorlarından biriydi hatta. Bilen varsa aydınlatabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Motomania el mi değiştirdi yoksa farklı bir motomania mı bu? Yıllar önce Fenerbahçe stadı yakınında, kazıkçı mı kazıkçı, tuttuğunu öpen, köylü kurnazı bir dükkan vardı motomania diye. Logosu aynı ama Gökhan hoca yoktu o zamanlar. Yani o değildi dükkandaki. 1 tane kendini usta sanan bir vasıfsız vardı. Bir de o işlerin pazarlamasını yapmaya çalışan gereksiz bir eleman vardı. Piyasanın (abartmadan söylüyorum) 3 katına satıyorlardı dükkanda ne varsa, bilmeyenler de alıyordu. Raptor Riders'ın sponsorlarından biriydi hatta. Bilen varsa aydınlatabilir mi?

Muhtemelen isim benzerliğidir. Motomania Gökhan İzmir'de.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Motomania el mi değiştirdi yoksa farklı bir motomania mı bu? Yıllar önce Fenerbahçe stadı yakınında, kazıkçı mı kazıkçı, tuttuğunu öpen, köylü kurnazı bir dükkan vardı motomania diye. Logosu aynı ama Gökhan hoca yoktu o zamanlar. Yani o değildi dükkandaki. 1 tane kendini usta sanan bir vasıfsız vardı. Bir de o işlerin pazarlamasını yapmaya çalışan gereksiz bir eleman vardı. Piyasanın (abartmadan söylüyorum) 3 katına satıyorlardı dükkanda ne varsa, bilmeyenler de alıyordu. Raptor Riders'ın sponsorlarından biriydi hatta. Bilen varsa aydınlatabilir mi?

yanlıs hatırlamıyorsam yakın tarihte bi ara videosunda hala motomania diye oraya gidip bize olumsuz yorum yapıyorlar diyordu
 
Katılım
2 Eyl 2020
Mesajlar
77
Ben kendisine, arkadaşım için Z750 alırken ekspertiz yaptırdım. Bire birde muhabbeti ve ilgi alakası çok iyiydi.
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
Gergin olayına ben de katılıyorum. Adama bir mesaj yazmıştım. Bana bir dünya laf etti. Kötü birşey dememiştim halbuki.
Samimiyet konusuna da katılıyorum. İşinin ehli ve doğru bildiklerini söylüyor. Bir de canlı yayın yapacak kadar vakti nasıl buluyor bilmiyorum
 
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
1,057
Ankara dan İzmir e motor almaya gittiğimde tanışma fırsatım oldu. Ekranlarda izlediğimiz kadarıyla haksızlıklara sabredemiyor, sinirleniyor doğal bir durum. Yakından tanısanız şeker gibi bir insan. Yaptığı işte de gerek servis gerek sosyal medya kalite var. Takdir ediyor başarılarının devamını diliyorum.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
her yayında abi kuba alıyım mı abi hyosung alayım mı yok bu yağı koysak nolur gibi skmsonik mesajlar geliyor

helal olsun gökhan abi hiç sinirlenmeden hayır alma diyor nedenini açıklıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst