Motomania Gökhan abi, Öğretmenlikten DJ'liğe, motor alım satımdan, Motosiklet yetkili servisliğine birçok farklı alanda çalışmış dünyayı birkaç farklı gözden görmüş dolu bir abimizdir. Altın Elbiseli adamın yolunda gittiğini belirtir her zaman. Yalandan hiç hazzetmez ve adaletsizliğe gelemez. Sponsor uğruna youtubedaki birçok motosiklet kanalının yalanlarını gördükçe sinirlerine hakim olamadığı doğrudur. Fakat bizim ülkemizde bilgiyi hiçe sayıp küstahça konuşan o kadar boş beleş insan var ki kayıtsız kalmak çok zor. Bu sebepten Gökhan abinin gerginliğini anlayabiliyorum. Senin ciğerini bilgiğin motoru sadece forumlarda okumuş ve bir kaç videosunu izlemiş adam gelip sen bilmiyorsun bu böyledir diye ahkam kesince insan ister istemez çileden çıkıyor (Bu durumu bu platformda da bolca yaşadığınızı biliyorum).
Dükkanına giderseniz birebirde çok daha sakin ve anlayışlı olduğunu görürsünüz. Ayrıca çok iyi bir esnaftır ve işinin arkasında durur. Türkiye de işinin arkasında duran motosiklet tamircisi bulmanın zorluğunu bilenler bunun öneminin anlıyordur.
Duke 890 ile gittiğimde mesela daha önce görmediğini dürüstçe söyleyip, motoru inceleyerek sorunumu çözmek için mesai harcadı (çözmesi 15 dk sürdü). Yetkili Servisi olan Daytona da 15 gün sonra gel diyip kapıdan geri göndermişti...