- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
Gökhan hoca ??
Kendisi aynı zamanda edebiyat öğretmeni. Motor tecrübesi dışında da "öğretmen" ya da eskinin diliyle "hoca" sıfatını hak ediyor.
Şeker hastası olduğu için normal bir insana göre daha çabuk sinirleniyor. Bir de adama eminim gün içinde tonla saçma sapan mesaj geliyordur, stres yönetimi de çok başarılı olmayınca anlık sinir patlamaları oluşuyordur. Tarzına takılmayın bence. Adam satır aralarında hayata dair gençlere faydalı bilgiler de veriyor. Ben bu adamı iyi niyetli ve istikrarlı buluyorum. Bir de sponsorluk almadığı için bir ürün hakkındaki yorumunu beğenirim beğenmem ama yine de güvenilir buluyorum.
yav abi geçen bir videosunu izliyorum resmen tokatlanıyorum ulan bilgisayar başındaüslup önemli bana hitap etmiyor, iyidir kötüdür orasına bir şey diyemem.
Motomania el mi değiştirdi yoksa farklı bir motomania mı bu? Yıllar önce Fenerbahçe stadı yakınında, kazıkçı mı kazıkçı, tuttuğunu öpen, köylü kurnazı bir dükkan vardı motomania diye. Logosu aynı ama Gökhan hoca yoktu o zamanlar. Yani o değildi dükkandaki. 1 tane kendini usta sanan bir vasıfsız vardı. Bir de o işlerin pazarlamasını yapmaya çalışan gereksiz bir eleman vardı. Piyasanın (abartmadan söylüyorum) 3 katına satıyorlardı dükkanda ne varsa, bilmeyenler de alıyordu. Raptor Riders'ın sponsorlarından biriydi hatta. Bilen varsa aydınlatabilir mi?
Motomania el mi değiştirdi yoksa farklı bir motomania mı bu? Yıllar önce Fenerbahçe stadı yakınında, kazıkçı mı kazıkçı, tuttuğunu öpen, köylü kurnazı bir dükkan vardı motomania diye. Logosu aynı ama Gökhan hoca yoktu o zamanlar. Yani o değildi dükkandaki. 1 tane kendini usta sanan bir vasıfsız vardı. Bir de o işlerin pazarlamasını yapmaya çalışan gereksiz bir eleman vardı. Piyasanın (abartmadan söylüyorum) 3 katına satıyorlardı dükkanda ne varsa, bilmeyenler de alıyordu. Raptor Riders'ın sponsorlarından biriydi hatta. Bilen varsa aydınlatabilir mi?
Ben kendisine, arkadaşım için Z750 alırken ekspertiz yaptırdım. Bire birde muhabbeti ve ilgi alakası çok iyiydi.