Moto Gp Pilotlarının Tercihi LS2 Arrow kasklar Türkiyede

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Alala..
motoGP de milletin kafasında gördüğüm kask ARAI, SHOEI, AGV
LS2 gören oldu mu hiç bir pilotun kafasında..?

Pilotların tercihiymiş..
Tercih ediyorlar ama kullanmıyorlar..
Saçma olmuş..

Bu tarz büyk organizasyonlarda, parayı basan düdüğü çalır. Kaliteyle alakası yok. Sponsorluk işi para işi reklam işi tamamen.
Ha ben hayatımda LS2 kask kullanmadım ne dir ne değildir bilmiyorum. Ama Sonuçta Tr de uygun bütçeli satıyor diye kaliteli ve maliyetli kask yapamıyacak anlamına gelmiyor.

Ayrıca http://www.motogp.com/en/news/2016/02/20/hernandez-it-has-been-a-frustrating-test/193223
Bakabilirsin. Adam GP de yarışıyor ve o ls2 kaskı kullanıyor..
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Aslında bizzat bir forum üyemiz tarafından sağlamlığı test edildi LS2'nin.
Geçtiğimiz aylarda açılan bir kaza konusu vardı.
Kim olduğunu hatırlayamadım ama kırıklar ve uzun süreli bir tedavi sürecine neden olan bir kazaydı.

Kaza bu kadar ağır sonuçlanmasına rağmen dostumuzun kafasında ve beyninde hiç bir sorun yoktu ve kaskın haline bakılırsa kafasını bir kaç kez vurmuş ve yere sürtmüştü.

Yani elimizde LS2 ile ilgili gerçek bir kaza testi var.

Bahsettiğin konu linki bu http://www.motosiklet.net/forum/kaza-raporu/155340-en-son-120-ile-gidiyordum.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

P_20151030_105746_zpst8xm2x65.jpg
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
600
Benim düşüncem

500-700 Tl üstü kasklar şekil, konfor, tasarım, şekil ve şekildir...

Bir çok arkadaşımızı bu sezon ve geçen sezonlar kaybettik. Hepsi büyük makinalı üstü başı tam kafasındaki kask en az 2000 TL ama maalesef yüksek hızlarda pist harici kazalarda kaskın istediği kadar kaliteli olsun yemiyor canın çıkıp gidiyor içinden...

Ben bu kaskların şehir içinde insan gibi kullanımlara fazlasıyla yeteceğini düşünüyorum.
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
LS 2 nin tanıtım filmi çok iddalı geldi sanki derslerine iyi çalışmışlar bu sefer 4 farklı büyüklükteki kabuk ,üç katmanlı kabuk , kolay çıkarılan vizör ,m bedende 1290 gr ağırlık ,arkada spoiler ,kaza anında kolay çıkarılan yan pedler , ön çenede rüzgar kesici , double d ring bağlantı benim görüşüm olumlu denemeye değer bence
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Marka meselesi çok kapital bir konu ve iyi urun uretmek hiç kimsenin tekelinde değildir.

Ls2 kullanmadim bilmiyorum ama gerekli standartlara uygun üretilen argesi yapilmis urunler üstelik uygun fiyatliysa alternatif olması ve marka hegemonyasını yıkması açısından bence önemli ve desteklenmeli.

Yanı tekellesmenin önüne geçiliyor bu şekilde.

Aslında bu duruma sevinip mutlu olması gereken kullanıcı da eleştirip atarlaniyor.

Tabi bu konuda ls2 üzerine düşen başka vazifeler de var.

Ornegin sharp testinden 1 yıldız almış urunlerinin satışını durdurarak güvenlik konusuna verdiği önem vurgulanabilir.

Aksi halde güven olgusunu oturtması çok zor..
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Alala..
motoGP de milletin kafasında gördüğüm kask ARAI, SHOEI, AGV
LS2 gören oldu mu hiç bir pilotun kafasında..?

Pilotların tercihiymiş..
Tercih ediyorlar ama kullanmıyorlar..
Saçma olmuş..

moto gp izledinizmi :) zaten yarışan yarışçıların isimleri verilmiş. Ve birbirinden farklı çok marka var.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Şimdi kullanıcı olarak neye bakıyoruz ? 750 ya da 1000 TL ye, Agv, shark, nolan vb gibi marka olarak kendini kanıtlamış güvenilir kullanıcısı çok olan kaskları almak varken ls2 yi neden almalıyım ? GP pilotlarının kullanıyor olması tabi bir kıstas ama ls2 nin yukarıda bir arkadaşımızın da dediği gibi güvenilirliği kazanması lazım ya da marka kasklara göre daha kaliteli ürünü daha uygun fiyata verip bir süre müşteriyi kazanması lazım.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
Şimdi kullanıcı olarak neye bakıyoruz ? 750 ya da 1000 TL ye, Agv, shark, nolan vb gibi marka olarak kendini kanıtlamış güvenilir kullanıcısı çok olan kaskları almak varken ls2 yi neden almalıyım ? GP pilotlarının kullanıyor olması tabi bir kıstas ama ls2 nin yukarıda bir arkadaşımızın da dediği gibi güvenilirliği kazanması lazım ya da marka kasklara göre daha kaliteli ürünü daha uygun fiyata verip bir süre müşteriyi kazanması lazım.

tabiki öyle burada önemli olan konu şu herkes iyi kötü yorum yapıyor ama kafasına taktığı nolanın agvnin ls2 den farkını bilmiyor şu an söylediğiniz gibi kendini kanıtlamış marka deniliyor shark denen kaskın hemen hemen tüm modelleri cinden geliyor satıcılar herkesi yiyor. Nolanda artık öyle yapıyor büyük abilerimiz eski abilerimiz nolanın şu anki nolanlar ile alakası olmadığını iyi bilir. Marka kendini kanıtladıktan sonra hep o şekilde gitmesi gerekiyor bence shoei arai schuberth gibi vs vs ..
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Dünyanın son nokta sayılan motosiklet grand prix inde parayı veren düdüğü kesin çalıyor milyon dolarlık takımlar milyon dolarlık yarışçılar da güvenliği hiç düşünmeyip parayı kim fazla verirse düşünmeden test etmeden başka çareleri olmadan atlıyorlar öyle mi?
 
Katılım
5 Ara 2015
Mesajlar
215
Mobilde olduğum için link beğeniyorum ama bir sitede 350 liraya MT marka sharp testinden 5 yıldız almış kasktan güvenlik açısından bir farkı var mı bunun?
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Marka meselesi çok kapital bir konu ve iyi urun uretmek hiç kimsenin tekelinde değildir.

Ls2 kullanmadim bilmiyorum ama gerekli standartlara uygun üretilen argesi yapilmis urunler üstelik uygun fiyatliysa alternatif olması ve marka hegemonyasını yıkması açısından bence önemli ve desteklenmeli.

Yanı tekellesmenin önüne geçiliyor bu şekilde.

Aslında bu duruma sevinip mutlu olması gereken kullanıcı da eleştirip atarlaniyor.

Tabi bu konuda ls2 üzerine düşen başka vazifeler de var.

Ornegin sharp testinden 1 yıldız almış urunlerinin satışını durdurarak güvenlik konusuna verdiği önem vurgulanabilir.

Aksi halde güven olgusunu oturtması çok zor..
Geçen gün bir mağazada kask caberg stunt almak için girdiğimde Ls2 nin ff351 modelinin yeniden tasarlanmış modeli olan kaskı ff352 kaskını gördüm. Bu neymiş ne değilmiş diye incelediğimde kaskı gayet başarılı buldum ki sharp testinden de 4 yıldız almış. Pinlock hazırlık olsun, kaskın ele alındığında ki hissiyat, iç pelerin yapısı falan gayet hoşuma gitti. Yeni başlayan düşük bütçeli kask arayanlar için gayet güzel.

Şuan stunt kaskımdan önce Ls2 nin ff396 kullanıyordum. 3 sene boyunca gayet güzel idare etti beni. Çoğu kişi ls2 yi 100 liralık kasklarıyla değerlendiriyor ama emin olun ff396 caberg stunttan içinde ki sünger yapısı olsun ses yalıtımı konusu olsun çok daha iyi.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
209
Bu hafta sonu ISAAC VINALES modelini aldim. Aldigim gibide kullandim. Ilk izlenimlerim oldukca olumlu. Yillardir Agv kullanicisi olarak en azindan K3 K3SV modellerinden cok daha iyi oldugunu soylim.

En basta termoplastik kabuk yerine fiber karisimli 3 katmanli kabuk kullanilmis. Bana Agv den sonra epey hafif geldi, yaniliyor da olabilirim. Malzeme ve iscilik cok kaliteli gorunuyor.

Kulaklari sikmiyor. Ozel bir bosluk birakilmis. Ozellikle intercom kullanacaklar icin harika bir detay. Intercom kullakliklari rahatlikla yerlestirebilirler.

Ic malzeme iclik cok basarili. Ben M bedenini aldim ve cuk oturdu. Asiri sikma yada bosluk yok. Acil durumlarda kaski kolay cikarmak icin pedlerin altinda kirmizi cekme ipleri var. Kaski cikarmadan pedleri cekip cikarabiliyor sonrada kaski rahatlikla cikarabiliyorsunuz.

Vizor oldukca genis bir gorus acisina sahip. Ben bir an "aa kask yok sanirim kafamda" dedim :) Vizorde pinlock hazirligi yapildigi gibi pinlock da yaninda veriliyor. Bu guzel bir arti. Ancak pinlock olmadan serin ve soguk havalarda kullanmak imkansiz. Zira hemen buharlanma yapiyor. Eger benim gibi cift vizor kullanacaksaniz (Gunesli havalar icin ayna vizor kullaniyorum, seklide guzel) ikinci bir pinlock cami almaniz gerek. Kask klasik modellerdeki gibi sadece asaga indirmekle kalmiyor baglanti noktasiyla kitleniyor. Acarken vizorun hemen altinda dugmeye basip vizoru aciyorsunuz.

Sadece agv kullandigim icin bu markayla kiyasliyorum Agv ye gore oldukca sessiz. Yuksek suratlerde ugultu yapmiyor. Zaten MotoGP icin tasarlanmis bir kask. 160 KM ye kadar hizlarda denedim oldukca basarili. Tasarimi ruzgardan kesinlikle etkilenmiyor. Ben naket (MT-07) kullanicisiyim. Hesabi siz yapin.

Kaskin onde cenede iki, ustte de iki, arkada da iki cikis havalandirmasi var. Cenedeki birincisi vizor havalandirmasi ikincisi ceneye denk gelen iceri temiz hava alis kanali mevcut. Ancak cenedeki ayar dugmesini kapatmama ragmen temiz hava giris delikleri kapanmadi bir turlu. Dakka bir gol bir dedim. Bir sorun var diye ic cene lastigini vs. Söktum. Sonra farkettim. Temiz hava giris kanallarini icerden ayarlanabilen bir mekanizma ile kapatabiliyorsunuz. Bu bence son derece sacma bir uygulama. Zira elde eldiven varken bunu yapmak cok zor olacak. Denicez gorucez.

Ilk firsatta fotograflari eklicem.

Herkese kazasiz surusler.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
@echtsasori Cok guzel detaylar, paylastiginiz icin tesekkurler, kask hayirli olsun.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Bu hafta sonu ISAAC VINALES modelini aldim. Aldigim gibide kullandim. Ilk izlenimlerim oldukca olumlu. Yillardir Agv kullanicisi olarak en azindan K3 K3SV modellerinden cok daha iyi oldugunu soylim.

En basta termoplastik kabuk yerine fiber karisimli 3 katmanli kabuk kullanilmis. Bana Agv den sonra epey hafif geldi, yaniliyor da olabilirim. Malzeme ve iscilik cok kaliteli gorunuyor.

Kulaklari sikmiyor. Ozel bir bosluk birakilmis. Ozellikle intercom kullanacaklar icin harika bir detay. Intercom kullakliklari rahatlikla yerlestirebilirler.

Ic malzeme iclik cok basarili. Ben M bedenini aldim ve cuk oturdu. Asiri sikma yada bosluk yok. Acil durumlarda kaski kolay cikarmak icin pedlerin altinda kirmizi cekme ipleri var. Kaski cikarmadan pedleri cekip cikarabiliyor sonrada kaski rahatlikla cikarabiliyorsunuz.

Vizor oldukca genis bir gorus acisina sahip. Ben bir an "aa kask yok sanirim kafamda" dedim :) Vizorde pinlock hazirligi yapildigi gibi pinlock da yaninda veriliyor. Bu guzel bir arti. Ancak pinlock olmadan serin ve soguk havalarda kullanmak imkansiz. Zira hemen buharlanma yapiyor. Eger benim gibi cift vizor kullanacaksaniz (Gunesli havalar icin ayna vizor kullaniyorum, seklide guzel) ikinci bir pinlock cami almaniz gerek. Kask klasik modellerdeki gibi sadece asaga indirmekle kalmiyor baglanti noktasiyla kitleniyor. Acarken vizorun hemen altinda dugmeye basip vizoru aciyorsunuz.

Sadece agv kullandigim icin bu markayla kiyasliyorum Agv ye gore oldukca sessiz. Yuksek suratlerde ugultu yapmiyor. Zaten MotoGP icin tasarlanmis bir kask. 160 KM ye kadar hizlarda denedim oldukca basarili. Tasarimi ruzgardan kesinlikle etkilenmiyor. Ben naket (MT-07) kullanicisiyim. Hesabi siz yapin.

Kaskin onde cenede iki, ustte de iki, arkada da iki cikis havalandirmasi var. Cenedeki birincisi vizor havalandirmasi ikincisi ceneye denk gelen iceri temiz hava alis kanali mevcut. Ancak cenedeki ayar dugmesini kapatmama ragmen temiz hava giris delikleri kapanmadi bir turlu. Dakka bir gol bir dedim. Bir sorun var diye ic cene lastigini vs. Söktum. Sonra farkettim. Temiz hava giris kanallarini icerden ayarlanabilen bir mekanizma ile kapatabiliyorsunuz. Bu bence son derece sacma bir uygulama. Zira elde eldiven varken bunu yapmak cok zor olacak. Denicez gorucez.

Ilk firsatta fotograflari eklicem.

Herkese kazasiz surusler.

Merhaba geçen bu sürede olumsuz bir şey oldu mu ? Sararma renk atma vb. Ses konusunda uğultu yapıyor mu ?
Kasktan hala memnun musunuz ?
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Bende bu kaskı alıcam.Agv hakkında yorum yapmıcam sonra ben suçlu ben oluyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst