Moto Gp Pilotlarının Tercihi LS2 Arrow kasklar Türkiyede

Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Tam anlamadım agv ile ilgili ne ilgisi var ki bu kaskın ?

Eğer bir bilgi yada deneyime sahipseniz paylaşırsanız sevinirim.

Çoğu insanda marka takıntısı var hal böyle olunca objektif olamıyorlar.Bu kask agv k-3'den daha iyi olduğu apaçık ortada.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Çoğu insanda marka takıntısı var hal böyle olunca objektif olamıyorlar.Bu kask agv k-3'den daha iyi olduğu apaçık ortada.

Maalesef insanların çoğunda marka bağımlılığı, hayranlığı gibi durumlar çok yaygın. Popüler kültürde denebilir belki.
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
14
arkadaşlar benim kafa ölçüm 59 cm ama ff323 ün L (59-60) CM olanının siparişini verdim geldi küçük geldi Şimdi XL (61-62) olanının siparişini verdim alacak olan veya almayı düşünen dikkat etsin buna :)
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,675
LS2 yarışçılara verdiği kask ile sattığı kaskın aynı olduğu gibi bir iddiada bulundu mu?
Ya da Arai dışında bunu yapan / iddia eden var mı?

MotoGP SBX vb çok büyük organizasyonlardaki kask tercihlerine bu yönde bakabilirsin. Hiç ama hiç ihtimal vermiyorum LS2'nin de yarışçılara verdiği kask ile dükkana verdiği kaskın aynı olduğunu. Bir de GP yarışlarındaki riskleri değerlendirirken bir kere daha düşünmek lazım, 300'le gitmeleri çok anlam ifade etmiyor. Bariyer yok, çarpacakları obje çok az. Adamlar it gibi saatlerce gazlıyor, Simoncelli dışında son yıllarda... ? Sokakta onun yarısı kadar sıkın, bir yere patlama ve kafanıza darbe alma şansınız çok daha yüksek. Yani adamlar daha fazla risk alabilir kask konusunda. Dandik kaska balıklama atlar demiyorum da, daha fazla risk alabilir sponsorluk parası için.
Hele bir de farklı kask konusu var atlamamak gereken, ben bilmiyorum Arai dışında aynı kaskı veren ama benim bilgisizliğim de olabilir, kısacık bir aramada Shoei'den de benzer bir açıklama iddia bulamadım. AGV'nin Rossi'ye verdiği kaskla sokakta sattığı kaskın aynı olmadığını herkes biliyor zaten. :)
Beli Isle of Man TT vs gibi daha az paraların sponsorlukların döndüğü yarışlara biraz daha bakılabilir. Orada kim ne kullanıyor bilmiyorum bakmadım pek.

Bir de LS2 ile kaza testimiz var arkadaşa bir şey olmadı diye bahsedilmiş, 2. sayfada da bir fotoğraf var. MEvzu bahis kask o ise, çok açık şekilde sınıfta kalmış zaten. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Dur ben yeşillendiriyim biraz burayı..
Nolan n64 kullanıyordum şuan nolanın fiyatı 780 lira gibi bişey, Agv K4 de denemiş biri olarak yorumlayayım,
Ls2 arrow şuan 900 tl
Kaskı 2 gün önce aldım, Nolan ve Agv'den her türlü daha sessiz, daha rüzgarsız bir kask,
Vizörü kalın yapmışlar, vizörde kilit mekanizması var, düğmeyle aç kapa yapabiliyosun, kaskın iç çerçevesi olabildiğince geniş tutulmuş, kısacası pistte kullanılan bi kask zaten, hatta direk pistte yarışırken 200 ile düşen bi abiyle konuştum, koruma görevini de yerine getirmiş bilgisini vereyim.

Çokça detay kasmışlar, cam buğulanmasın diye ağızın iç tarafında ayrıca bir hava kanalı var, açılıp kapanabiliyor.
Acil durumda kolay çıkarılması amacıyla yanak pedleri çekildiğinde kendi bırakıyor. Çıkarılabilir alt pedi ve tüm dış yüzey pedleri deriden yapılmış, bu da rüzgarı tutan etkenlerden. Hızlandıkça hava kanallarından gelen havayı ilk kez hissettim ben.

Dış kabuk fiber kompozit malzemeden yapılmış, kabukta 3 katmandan bahsediyorlar.
Yedek parçaları ucuz, böylesine kalın ve kaliteli bir vizör sahiden şaşırdım 100 lira. Diğer markalarda olsa ne kadar olurdu tahmin edin.
Sanırım 4 farklı tasarımdan oluşuyo ben replikasını aldım.

Kısacası müzik dinlerken dışarıdan gelen seslerden uzak kalmak, hatta konuşmaları bile boğuk olarak duymak hoşuma gitti, motorun sesi içeriye daha kalın baslı şekilde geliyo ben başarılı buldum, bu fiyata özellikle rakiplerinden eksik değil.
özellikle uzun yollarda sessizliğiyle de çok işime yarayacak görünüyor. imkanınız varsa deneyin, small ebat kullanıyosanız size medium boyu olacak, kalıbı biraz dardır.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Dur ben yeşillendiriyim biraz burayı..
Nolan n64 kullanıyordum şuan nolanın fiyatı 780 lira gibi bişey, Agv K4 de denemiş biri olarak yorumlayayım,
Ls2 arrow şuan 900 tl
Kaskı 2 gün önce aldım, Nolan ve Agv'den her türlü daha sessiz, daha rüzgarsız bir kask,
Vizörü kalın yapmışlar, vizörde kilit mekanizması var, düğmeyle aç kapa yapabiliyosun, kaskın iç çerçevesi olabildiğince geniş tutulmuş, kısacası pistte kullanılan bi kask zaten, hatta direk pistte yarışırken 200 ile düşen bi abiyle konuştum, koruma görevini de yerine getirmiş bilgisini vereyim.

Çokça detay kasmışlar, cam buğulanmasın diye ağızın iç tarafında ayrıca bir hava kanalı var, açılıp kapanabiliyor.
Acil durumda kolay çıkarılması amacıyla yanak pedleri çekildiğinde kendi bırakıyor. Çıkarılabilir alt pedi ve tüm dış yüzey pedleri deriden yapılmış, bu da rüzgarı tutan etkenlerden. Hızlandıkça hava kanallarından gelen havayı ilk kez hissettim ben.

Dış kabuk fiber kompozit malzemeden yapılmış, kabukta 3 katmandan bahsediyorlar.
Yedek parçaları ucuz, böylesine kalın ve kaliteli bir vizör sahiden şaşırdım 100 lira. Diğer markalarda olsa ne kadar olurdu tahmin edin.
Sanırım 4 farklı tasarımdan oluşuyo ben replikasını aldım.

Kısacası müzik dinlerken dışarıdan gelen seslerden uzak kalmak, hatta konuşmaları bile boğuk olarak duymak hoşuma gitti, motorun sesi içeriye daha kalın baslı şekilde geliyo ben başarılı buldum, bu fiyata özellikle rakiplerinden eksik değil.
özellikle uzun yollarda sessizliğiyle de çok işime yarayacak görünüyor. imkanınız varsa deneyin, small ebat kullanıyosanız size medium boyu olacak, kalıbı biraz dardır.

7 aydır kullanıyorum parasının çok üstünde bir ürün. Ben son kur güncellemeleri gelmeden önce 750 gibi bir fiyata aldım. Taşlamasınlar diye marka vermeyim ancak fiyatı şuan 1800-2000 lira civarlarında olan kullandığım meşhur bir kasktan daha çok memnun etti beni güven duygusu tam.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
7 aydır kullanıyorum parasının çok üstünde bir ürün. Ben son kur güncellemeleri gelmeden önce 750 gibi bir fiyata aldım. Taşlamasınlar diye marka vermeyim ancak fiyatı şuan 1800-2000 lira civarlarında olan kullandığım meşhur bir kasktan daha çok memnun etti beni güven duygusu tam.

Aynen öyle Ls2 yapmış beyler, ki bence ilk termoplastik modelleri bile koruma konusunda vasatın altına düşmemiştir hiç,
ilk düşüncem agv kask almaktı ama bunu görünce fazla düşünmedim açıkçası.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Dur ben yeşillendiriyim biraz burayı..
Nolan n64 kullanıyordum şuan nolanın fiyatı 780 lira gibi bişey, Agv K4 de denemiş biri olarak yorumlayayım,
Ls2 arrow şuan 900 tl
Kaskı 2 gün önce aldım, Nolan ve Agv'den her türlü daha sessiz, daha rüzgarsız bir kask,
Vizörü kalın yapmışlar, vizörde kilit mekanizması var, düğmeyle aç kapa yapabiliyosun, kaskın iç çerçevesi olabildiğince geniş tutulmuş, kısacası pistte kullanılan bi kask zaten, hatta direk pistte yarışırken 200 ile düşen bi abiyle konuştum, koruma görevini de yerine getirmiş bilgisini vereyim.

Çokça detay kasmışlar, cam buğulanmasın diye ağızın iç tarafında ayrıca bir hava kanalı var, açılıp kapanabiliyor.
Acil durumda kolay çıkarılması amacıyla yanak pedleri çekildiğinde kendi bırakıyor. Çıkarılabilir alt pedi ve tüm dış yüzey pedleri deriden yapılmış, bu da rüzgarı tutan etkenlerden. Hızlandıkça hava kanallarından gelen havayı ilk kez hissettim ben.

Dış kabuk fiber kompozit malzemeden yapılmış, kabukta 3 katmandan bahsediyorlar.
Yedek parçaları ucuz, böylesine kalın ve kaliteli bir vizör sahiden şaşırdım 100 lira. Diğer markalarda olsa ne kadar olurdu tahmin edin.
Sanırım 4 farklı tasarımdan oluşuyo ben replikasını aldım.

Kısacası müzik dinlerken dışarıdan gelen seslerden uzak kalmak, hatta konuşmaları bile boğuk olarak duymak hoşuma gitti, motorun sesi içeriye daha kalın baslı şekilde geliyo ben başarılı buldum, bu fiyata özellikle rakiplerinden eksik değil.
özellikle uzun yollarda sessizliğiyle de çok işime yarayacak görünüyor. imkanınız varsa deneyin, small ebat kullanıyosanız size medium boyu olacak, kalıbı biraz dardır.

bikaç gündür k5 mi qwest mi alayım diye düşünürken yorumunuzu gördüm.
gerçekten başarılı bi kask olmuş gibi görünüyor.
şu an türkiye sadece motoavm de var sanırım, başka bi yerde denk gelmedim?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst