Moto Gp Pilotlarının Tercihi LS2 Arrow kasklar Türkiyede

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Ducati takım pilotu Yonny Hernández ve Ktm Takım Pilotu Isaac Viñales in kullanmış olduğu LS2 ARROW serisi kasklar Motoavm stoklarına girdi. LS2 kaskların en üst segmenti olan Arrow kask modelleri:

ION MAT SIYAH

wlW5EI.jpg



REPLICA ISAAC VINALES

f6Xk5b.jpg



REPLICA YONNY HERNANDEZ

VrfyAJ.jpg



BURNER SIYAH-KIRMIZI

c1v4Gu.jpg



LS2 FF323 Arrow Kasklara Çok Özel Lansman Fiyatlarıyla Motoavm'den Ulaşabilirsiniz.
https://www.motoavm.com/search/Page/ff323/1

49OFri.jpg


 

Ekli dosyalar

  • motogp-ls2-arrow.jpg
    motogp-ls2-arrow.jpg
    82.8 KB · Görüntüleme: 16,915
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
REPLICA Isaac vinales modeli çok iyiymiş. Lansman fiyatları çok iyi. Yurt dışı fiyatlarından daha uygun fc moto da bile vergileri düştüğünüz zaman 1000 tl gibi bir rakama geliyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"Moto Gp Pilotlarının Tercihi" yerine "Moto Gp sponsorlariyla en yuksek meblaga reklam anlasmasini yapan" desek te daha dogru olsa :)

Oteki turlu dis doktorlarinin Oral B, yahut kariyeri bitmis bayan sarkicilarin dizi arasi reklamlarda deterjan tavsiyesi gibi anlamsiz birsey oluyor cunku.
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
681
"Moto Gp Pilotlarının Tercihi" yerine "Moto Gp sponsorlariyla en yuksek meblaga reklam anlasmasini yapan" desek te daha dogru olsa :)

Oteki turlu dis doktorlarinin Oral B, yahut kariyeri bitmis bayan sarkicilarin dizi arasi reklamlarda deterjan tavsiyesi gibi anlamsiz birsey oluyor cunku.

bu her marka için geçerli diye düşünüyorum :d lakin hiç denemeden böyle bir yorum yapmak beni şu an aşıyor :D
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Şu kaska 700 tl veren adam kusura bakmayında ,bence ya parası fazladır yada aksesuar konusunda cahildir.Ls2 gördümmü tribe giriyorum ben nedense.İstemsiz apaçi kaskı gibi gelmiştir bana hep
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Kask güzelmiş, fiyatıda güzel.. Eğer Nolan N86'dan falan daha kaliteliyse zaten neyin lafını yapıyosunuz bu paraya?

Bence kullanıcı yorumu önemli..

Kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Ekipman alıcaktım bu hafta sonu.. Kafam karıştı şimdi!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu her marka için geçerli diye düşünüyorum :d lakin hiç denemeden böyle bir yorum yapmak beni şu an aşıyor :D
Tabii ki her marka icin gecerli. Ancak ben LS2'nin kalitesi ve korumasi hakkinda negatif veya pozitif hic bir yorumda bulunmadim farkindaysaniz. Sadece "Moto Gp Pilotları'nın kullanmis olmasi"nin belli bir kalitenin ustu kasklara kiyasla ciddi bir avantaj olmadigini belirttim. Arai yahut Shoei daha fazla para verir, birden onlar tercih ediliverir. Daha iyi olduklari icin degil tabii ki. Parayla reklam, baska bir sey degil.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Moto GP pilotlarının kullanmış olması demek aslında şu anlama gelir bence, yüksek süratte kazalarda pilotu koruyabilir derecede kaliteli ya da en azından öyle olması gerektiğini umuyorum. Sadece para bastırdım kafalarına taktırdım meselesi değildir sonuçta değil mi ? Bu pilotlar da milyon dolarlık adamlar canları kıymetlidir heralde :) Tabi bunlar replika orjinalleri kadar iyi midir soru işareti...
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Bence motogp pilotlarinin kullandığı kasklar özel üretim. Seri üretimi olduğunu zannetmiyorum. Her marka için aynı şeyi dusunuyorum ls2 ye kastım yok.
 
Katılım
13 Eki 2015
Mesajlar
1,106
ben belgeselini izledim ls2 nin . ne kadar ekmek o kadar köfte :D adamlar iyi kaskta kötü kaskta yapıyolar tamamen butceye baglı mesela 130 tllik kası var bende benim kendi kullanıdıgım kaskla dağlar kadar fark var kafana gecirince anlıyorsun sanki kova takmışsın gibi bi hissi var ama tabi 4 yıldızlı kasklarıda var ls2nin
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Su ion mat baya hosuma gitti model ve malzeme olarak ayni sanirim sponsor olunca daha pahalidan satiyorlar gerek yon bence ion fazlasiyla isimi gorur ama ben sharkciyim kafayi tasa cakmis adamim basim bile sizlamadi o yuzden shark agir basar bende
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Moto GP pilotlarının kullanmış olması demek aslında şu anlama gelir bence, yüksek süratte kazalarda pilotu koruyabilir derecede kaliteli ya da en azından öyle olması gerektiğini umuyorum. Sadece para bastırdım kafalarına taktırdım meselesi değildir sonuçta değil mi ? Bu pilotlar da milyon dolarlık adamlar canları kıymetlidir heralde :) Tabi bunlar replika orjinalleri kadar iyi midir soru işareti...
Tabii ki. Ama belli bir seviye üstü kask markası arasından A veya B markasının tercih edilmiş olması tamamen paraya bakar. Bu konuda pilotun bir şey deme hakkı bile olmayabilir. Muhtemelen sponsor karar veriyordur. Sonuçta hepsi koruması belli bir seviyenin üzerinde kasklar. Kalkıp $50'lik kask seçecek değiller. Öyle bir kask da bi ton para verip MotoGP'ye reklam vermez zaten.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Aslında bizzat bir forum üyemiz tarafından sağlamlığı test edildi LS2'nin.
Geçtiğimiz aylarda açılan bir kaza konusu vardı.
Kim olduğunu hatırlayamadım ama kırıklar ve uzun süreli bir tedavi sürecine neden olan bir kazaydı.

Kaza bu kadar ağır sonuçlanmasına rağmen dostumuzun kafasında ve beyninde hiç bir sorun yoktu ve kaskın haline bakılırsa kafasını bir kaç kez vurmuş ve yere sürtmüştü.

Yani elimizde LS2 ile ilgili gerçek bir kaza testi var.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Mat siyah olan güzelmiş. Kask fiyatlandırmaları konusunda sanayide çalışan biri olarak bir türlü ikna olamıyorum. Hiç kimse bana bir Shoei kaskın 2500 TL'ye satılması ile bir LS2'nin 150 TL satılması arasındaki farkı mantıklı bir dille açıklayamaz. Shoei'nin yedek parça olarak satılan yanak pedlerine bakıyorum, 143 TL demişler. Böyle bir parçanın Shoei gibi yüzbinlerce kask satan bir firmaya maliyeti 1 €'yu geçmez. Bakıyorum bakıyorum sinirleniyorum.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Kapitalizm böyle bir şey. Her şey marka gözüyle bakan insan sürüleri olduk...
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Alala..
motoGP de milletin kafasında gördüğüm kask ARAI, SHOEI, AGV
LS2 gören oldu mu hiç bir pilotun kafasında..?

Pilotların tercihiymiş..
Tercih ediyorlar ama kullanmıyorlar..
Saçma olmuş..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst