Moto-foto yarışması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2010
Mesajlar
92
ben de varım
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ
6.Fusuy364
7.sametagir
8.~~NEO~~
9.aksoyy
10. Nexagon
11- otopsici
12- chopperrider,
13-alp tunay
14-bosnak_semko
15-AYDEMİR
16-emrahkrm
17-grossefox
18-Hakan D.



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

ben de varım
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ
6.Fusuy364
7.sametagir
8.~~NEO~~
9.aksoyy
10. Nexagon
11- otopsici
12- chopperrider,
13-alp tunay
14-bosnak_semko
15-AYDEMİR
16-emrahkrm
17-grossefox
18-Hakan D.



Uploaded with ImageShack.us

ffff2o.jpg

Shot at 2011-03-22

ffff1a.jpg

Shot at 2011-03-22

ddddms.jpg

Shot at 2011-03-22

ccc2m.jpg

Shot at 2011-03-22

ccc1i.jpg

Shot at 2011-03-22
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben de varım
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ
6.Fusuy364
7.sametagir
8.~~NEO~~
9.aksoyy
10. Nexagon
11- otopsici
12- chopperrider,
13-alp tunay
14-bosnak_semko
15-AYDEMİR
16-emrahkrm
17-grossefox
18-Hakan D.



Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------

ben de varım
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ
6.Fusuy364
7.sametagir
8.~~NEO~~
9.aksoyy
10. Nexagon
11- otopsici
12- chopperrider,
13-alp tunay
14-bosnak_semko
15-AYDEMİR
16-emrahkrm
17-grossefox
18-Hakan D.



Uploaded with ImageShack.us

ffff2o.jpg

Shot at 2011-03-22

ffff1a.jpg

Shot at 2011-03-22

ddddms.jpg

Shot at 2011-03-22

ccc2m.jpg

Shot at 2011-03-22

ccc1i.jpg

Shot at 2011-03-22

hoşgeldin, ama keşe biraz daha sade şeylere yönelsen. tercih senin tabii ki ama burada poster sseçimi yapmıyoruz ki :)
 

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
son birkaç foto oynanmadanda olabilirdi sanki arkada manzara filanda var hani
gözlerim bir acayip oldu gözümüz bozulacak ulen :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
baylar, bayanlar. yarına kadar bir jüri oluşturulmaz ise, ben katılımcıların resimlerini ve isimlerini bir sayfada toplayacağım ve anket oluşturacağım.

1- katılımcıların sadece tek bir resim ile katılımı sağlanacaktır
2- mümkün olduğunca sade ve oynanmamış resimler yarışmaya dahil edilecektir
3- her katılımcı için ayrı ayrı şıklar oluşturulacaktır
4- yönetim tarafından hiç bir şekilde hediye konusuna açıklık getirilmediği için sadece @jesse'nin hediyesi ile yetinmek zorunda kalacaklardır :) ( maalesef)
5- son katılım tarihi bu gece 22/03/2011 23:59 da bitecektir
6- 23/03/2011 tarihinden itibaren oylama başlığı açılacaktır
7- herkese bol şans..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hareket halinde olmayan ve sürücüsünü içermeyen motosiklet kareleri kategori dışı bırakılsın :)))
öyle bi çok foto var, hareket halinde çekilmiş fotoların esprisi daha fazla :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hareket halinde olmayan ve sürücüsünü içermeyen motosiklet kareleri kategori dışı bırakılsın :)))
öyle bi çok foto var, hareket halinde çekilmiş fotoların esprisi daha fazla :)

katılıyorum, en azından binicisiyle çekilmiş motosiklet fotolarını tercih edeceğim :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Adımı eklemiştim ama arada gümbürtüye gidip silinmiş sanırım :)
Tekrar ekleyelim.

Listenin son hali:
________________

1. Yurekce
2. Alper41
3. Anil89tas
4. FlexMan
5. Dr.MZÇ
6. Fusuy364
7. AydoganX
8. sametagir
9. ~~NEO~~
10. aksoyy
11. Nexagon
12. otopsici
13. chopperrider,
14. alp tunay
15. bosnak_semko
16. AYDEMİR
17. emrahkrm
18. grossefox
19. Hakan D.
20. ?

2IMG_1787.jpg
 
Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
1. Yurekce
2. Alper41
3. Anil89tas
4. FlexMan
5. Dr.MZÇ
6. Fusuy364
7. AydoganX
8. sametagir
9. ~~NEO~~
10. aksoyy
11. Nexagon
12. otopsici
13. chopperrider,
14. alp tunay
15. bosnak_semko
16. AYDEMİR
17. emrahkrm
18. grossefox
19. Hakan D.
20. unalkon
21.





Uploaded with ImageShack.us

buda benden:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
Listenin son hali:
________________

1. Yurekce
2. Alper41
3. Anil89tas
4. FlexMan
5. Dr.MZÇ
6. Fusuy364
7. AydoganX
8. sametagir
9. ~~NEO~~
10. aksoyy
11. Nexagon
12. otopsici
13. chopperrider,
14. alp tunay
15. bosnak_semko
16. AYDEMİR
17. emrahkrm
18. grossefox
19. Hakan D.
20. unalkon
21. ferrari_gani
22. ?


resim058.jpg
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
baylar, bayanlar. yarına kadar bir jüri oluşturulmaz ise, ben katılımcıların resimlerini ve isimlerini bir sayfada toplayacağım ve anket oluşturacağım.

1- katılımcıların sadece tek bir resim ile katılımı sağlanacaktır
2- mümkün olduğunca sade ve oynanmamış resimler yarışmaya dahil edilecektir
3- her katılımcı için ayrı ayrı şıklar oluşturulacaktır
4- yönetim tarafından hiç bir şekilde hediye konusuna açıklık getirilmediği için sadece @jesse'nin hediyesi ile yetinmek zorunda kalacaklardır :) ( maalesef)
5- son katılım tarihi bu gece 22/03/2011 23:59 da bitecektir
6- 23/03/2011 tarihinden itibaren oylama başlığı açılacaktır
7- herkese bol şans..
Etmeyin eylemeyin.
Daha fotoğrafını çekecek motosiklet bulamadım :)
Hoş bu gidişle ne kadar erteleseniz de bulamayacağım ama neden son günü bu güne çektiniz 1 nisan diye çekim işlerine başlamadım...
Çok acele olmadı mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
1. Yurekce
2. Alper41
3. Anil89tas
4. FlexMan
5. Dr.MZÇ
6. Fusuy364
7. AydoganX
8. sametagir
9. ~~NEO~~
10. aksoyy
11. Nexagon
12. otopsici
13. chopperrider,
14. alp tunay
15. bosnak_semko
16. AYDEMİR
17. emrahkrm
18. grossefox
19. Hakan D.
20. unalkon
21. skyblade

resmi önceden eklemiştim zaten :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
buda benden olsun ben ve kardeşim









1. Yurekce
2. Alper41
3. Anil89tas
4. FlexMan
5. Dr.MZÇ
6. Fusuy364
7. AydoganX
8. sametagir
9. ~~NEO~~
10. aksoyy
11. Nexagon
12. otopsici
13. chopperrider,
14. alp tunay
15. bosnak_semko
16. AYDEMİR
17. emrahkrm
18. grossefox
19. Hakan D.
20. unalkon
21. skyblade
22.Fearlesboyy(yani ben )
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Hocam güzel bir başlık ama oylamayı kim yapacak :queen:
herkes kendi motorunu beğenirse hepsi 1. olur :D :cat: :cherry:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst