- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
aradığınız kırroya şu an ulaşılamıyor.
lütfen bir sıkımlık çiğ köfte yoğurup tekrar deneyiniz:queen:
çiğ köfte hörmetine bende deneyebilirmiyim???:silent:
ne deneniyorsa
aradığınız kırroya şu an ulaşılamıyor.
lütfen bir sıkımlık çiğ köfte yoğurup tekrar deneyiniz:queen:


ben de varım
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ
6.Fusuy364
7.sametagir
8.~~NEO~~
9.aksoyy
10. Nexagon
11- otopsici
12- chopperrider,
13-alp tunay
14-bosnak_semko
15-AYDEMİR
16-emrahkrm
17-grossefox
18-Hakan D.
Uploaded with ImageShack.us
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------
ben de varım
1.Yurekce
2.Alper41
3.Anil89tas
4.FlexMan
5.Dr.MZÇ
6.Fusuy364
7.sametagir
8.~~NEO~~
9.aksoyy
10. Nexagon
11- otopsici
12- chopperrider,
13-alp tunay
14-bosnak_semko
15-AYDEMİR
16-emrahkrm
17-grossefox
18-Hakan D.
Uploaded with ImageShack.us
![]()
Shot at 2011-03-22
![]()
Shot at 2011-03-22
![]()
Shot at 2011-03-22
![]()
Shot at 2011-03-22
![]()
Shot at 2011-03-22
hareket halinde olmayan ve sürücüsünü içermeyen motosiklet kareleri kategori dışı bırakılsın))
öyle bi çok foto var, hareket halinde çekilmiş fotoların esprisi daha fazla![]()
hoşgeldin, ama keşe biraz daha sade şeylere yönelsen. tercih senin tabii ki ama burada poster sseçimi yapmıyoruz ki![]()

1. Yurekce
2. Alper41
3. Anil89tas
4. FlexMan
5. Dr.MZÇ
6. Fusuy364
7. AydoganX
8. sametagir
9. ~~NEO~~
10. aksoyy
11. Nexagon
12. otopsici
13. chopperrider,
14. alp tunay
15. bosnak_semko
16. AYDEMİR
17. emrahkrm
18. grossefox
19. Hakan D.
20. unalkon
21.
Uploaded with ImageShack.us
buda benden![]()
bunları kışın çekip işlemiştim. başlığı görüp ekledim, bunlar olmassa sağlık olsun![]()
motorun üstünde ve giderken foton yok mu?
Etmeyin eylemeyin.baylar, bayanlar. yarına kadar bir jüri oluşturulmaz ise, ben katılımcıların resimlerini ve isimlerini bir sayfada toplayacağım ve anket oluşturacağım.
1- katılımcıların sadece tek bir resim ile katılımı sağlanacaktır
2- mümkün olduğunca sade ve oynanmamış resimler yarışmaya dahil edilecektir
3- her katılımcı için ayrı ayrı şıklar oluşturulacaktır
4- yönetim tarafından hiç bir şekilde hediye konusuna açıklık getirilmediği için sadece @jesse'nin hediyesi ile yetinmek zorunda kalacaklardır( maalesef)
5- son katılım tarihi bu gece 22/03/2011 23:59 da bitecektir
6- 23/03/2011 tarihinden itibaren oylama başlığı açılacaktır
7- herkese bol şans..
hoş olmuş :cat:

