Moto-foto yarışması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Eski bi fotomu buldum :p
Ben ve dayımın oğlu remezan :mrgreen:
moped.jpg

ortadaki hatun kim?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
Nasıl anladın yahu hatun olduğunu ?..... :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

yatışından anlamıştır:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:16 ----------

dur bakıyım benimde koleksiyonda fotolarım olacaktı beğendiğim olursa katırlırım bende
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
yanlış foto ekledim birazdan geliyor :) zaten motor üstünde bir tane fotoğrafım var onuda paylaşayım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
benimki hareket halinde değil, en iyisi yarışmaya sokmayın ama yayınlayalım :)

890.jpg



Yedigöller - Bolu yolu
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehh işte..
Afyon antalya arası bi yer..
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
233
Yarın hava güzel olursa bahçede duran 1954 model bmw'yi çekip koyacağım :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
aydoğan, bu 2. resim çok hoş. hatta ders niteliğinde :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:53 ----------

burada yeterli sayıda resim oluştuğunda topic kilitlenip veya anketli topiğe devredilip, yönetim veya jüri tarafından seçilen 10 resim arasından seçim yapalım.
hatta katılım tarihi 23 martta son buldun. 1 hafta da seçim için ayıralım.

ne dersiniz?
ben jüri için

elint
bora abi
coq
alp_tunay
kuvvetmira
sinan aksu
levsy
fusuy
mete_han

olarak ( aklıma gelen eskiler ) teklif ediyorum. bunlardan kabul eden 5 kişi jüri olsun ve 23 martta seçtikleri resimleri ankete aktarsın.
uzun soluklu olması açısından böyle düşündüm. yine de siz bilirsiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst